Verdens STØRSTE blogginnlegg….

Ha-ha…Tulla!!
Men siden jeg i dag tidlig hadde verdens minste blogginnlegg, måtte jeg prøve å lure deg litt i forhold til dette med STØRSTE også…Neida..Litt langt blir det muligens, men neppe verdens største 😉
Stikkordene er “stjålet” hos Tattavkvinnene. Jeg liker å skrive litt i noen sånne kategorier innimellom. 

 

På bussen er jeg mest når NSB holder på med sin evinnelig jobbing for å få sporene fine. Og det vil ta flere tiår er de spådd, så jeg er stadig med buss for tog jeg…

Om morgenen er jeg skikkelig blid og grei. Jeg våkner før klokka ringer (dvs før kl 06:00) og kvitrer omtrent før øya spretter.Og det er nesten ikke TULL en gang!

I krangler er jeg sjelden. Jeg er nok litt konfliktsky, er FOR glad i å bevare husfreden både her og der, og biter i meg en del selv om jeg har blitt bedre på å SI FRA litt. Men krangle, det gjør jeg nok nesten aldri.

 

 

På kafé er jeg masse. Stadige turer med venninner. Hører med både lørdag, søndag og gjerne midt i uka også.

 

På matbutikken er jeg  “lommekjent” Glemmer stadig noe. Planlegger sjelden. Er nesten mer der enn jeg er hjemme til tider…Jeg sa NESTEN… 😉

På restaurant er jeg ofte med Hr Frodith nå for tida. Vi har funnet ut at det kan vi faktisk ta oss råd til, og er minst en gang i uka. På indisk, på kinesisk, italiensk eller annet. 

På Facebook er jeg imest for å poste blogginnlegg. Og av og til for å “spionere litt” på folk…He-he…Er det ikke derfor alle er der?? 😀

Om høsten er jeg full av forsetter, mer enn ved nyttår. Og er flink til å fullføre dem også. 

 

På trening er jeg  sluttet…ser det ut til… Men vurderer å begynne igjen i år.. Det trengs…

Hjemme alene er jeg  veldig sjelden. Men de få gangene jeg er det, ser jeg “dame-tv” og spiser “suggel”…

I kø er jeg nesten alltid sist.. Det kjennes hvert fall sånn at jeg har havnet i feil kø, og at jeg ser ut til å være sist nesten uansett hvor lenge jeg står der.. Men jeg er rimelig tålmodig, om det ikke er langt på dag, så det går som oftest bra..

Som student er jeg død…Eller for å si det på en annen måte. Jeg er ferdig med å studere. Har gjort det masse, og det holder i massevis. Har ikke “plass” til flere utdannelser.

På kino er jeg for å være sosial, så rart det enn høres. Men jeg går for det meste på kino for å gjøre noe sammen med venner, altså en sosial greie, selv om man er musestille og absolutt ikke sosial mens man er der inne.

I dag er jeg glad helgen ligger foran meg. Gleder meg til å ta fatt på den!

 

#jeg #lstjålet #stikkord 

23 kommentarer

Siste innlegg