“Tro det eller ei”- avsløringen ;-)

Ja, nå kommer avsløringen!!
Du som har vært innom meg i dag, eller i går kveld, har fått med deg at jeg la ut en ny historie i kategorien: Tro det eller ei?
Historien jeg fortalte deg og de andre var at:

Ingrid Espelid Hovig var min tante på farssiden. 
(Du ser jo likheten..)

Du får gå inn på forrige innlegget om du vil se resten av historien. Trykk på linken over her.

Bildene er hentet fra Alchetron.com og  Dagbladet, da alle private bilder ligger i boden

Så var det sant da??
Eller løy jeg så det rant av meg??

Vel…når sant skal sies…og det skal det jo akkurat nå…så var dette en mega-løgn!!
Jeg likner jo litt i øynene, men som jeg vet så har jeg ikke et snev av samme aner en gang verken på mor eller farssiden …He-he..

Men at folk her på blogg avslørte meg på at jeg sa bildene lå i boden…det synes jeg er rart….Hm… For her er det så trangt i leiligheten at jeg kan ikke ha sånt liggende oppe. Så det KUNNE vært sant …

Moro å legge ut noe i denne kategorien igjen, og det var fifty-fifty omtrent som trodde og ikke trodde.
Håper du tilgir meg for den juginga altså 😀 

#løgn #fakta #trodetellerei

10 kommentarer

Siste innlegg