Om å fylle lykkebarometeret til topps

Det er viktig å ta ansvar for egen lykke. Og som du ser er jeg en veldig ansvarlig person. Tar oppgaven på “alvor”, men ikke MED alvor.

 
Alle opplever vi litt dritt innimellom, og DE tingene er muligens ikke vårt ansvar. Ting bare skjer… Derfor er det kanskje lett å sette seg ned å tenke at livet er urettferdig. Mange setter seg på rumpa og venter at det skal komme sigende litt lykke deres vei også. 
Men sånn er ikke livet. Man må fylle opp lykkebarometeret selv. Passe på at fine ting skjer. Leke, tulle, fjase og nyte de små tingene i hverdagen. Så har man litt å gå på til dårligere tider.

Jeg og Kjersti har fylt lykke- barometeret helt til topps i helga.

 

 


Etter timer med latter og moro får man masse energi. I hjernen. Så selv om rumpa er litt sliten etter timer på et vondt togsete i natt, så er hjernen full av latter og lykke. Og slik blir det nok en stund.

 

 

 

 

 

Hvis du vil se en liten bit lykke for MAGEN, så gå inn til Kjersti å se min nye favoritt hva kaker angår. Ekte lykke!! 

 

 

#lykke #ansvar #glede #latter #ykkebarometer #påfyll

 

14 kommentarer
    1. Det er så herlig å se at du deler av deg alle disse gullkornene – der har jeg litt å gå på kjenner jeg. He he. Kjenner at vi er en smule like på å «slippe løs» men jeg er ikke like god på å dele det i bilder 🙂 Herlig å se dine. Kjør på 😉 ha en herlig ny dag 🙂

    2. Herlige bilder! Elsker kombinasjonen av gummistøvler på den ene og råkule, skyhøye pumps på den andre! <3
      Ellers er jeg enig med deg i dine kloke ord. Du kan ikke velge hva du får, men du kan velge å gjøre det beste ut av det og å fokusere på gledene.
      Stor klemmmmm til deg, solstråle!

    3. FIIINE damene…:)
      Jeg er strålende fornøyd så lenge ikke Bergensbesøket har gjort deg ulykkelig pga. det elendige været du har måtte tåle…

    4. Man må helt klart ta tak i ting selv og sørge for påfyll av lykke. Man kan ikke bare sitte inne og vente på den…. Det er så morsomt å se bildene av dere to, for at dere har det bra i heverandres selskap er det ingen tvil om! Mitt favorittbilde her må nok bli det første hvor du kryper leende i det våte gresset! Helt herlig! Håper du får deg en god natts søvn i natt, i en flat seng og ikke sittende i et vondt togsett. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg