Verdens beste adoptiv-søs….IGJEN <3

Plutselig var dagen der igjen. Plutselig var et år gått og Ladyen har “grodd” flere kilometer siden sist. Men bortsett fra det, er hun like skjønn og betyr all verden for en hel mengde med folk. Så her hos meg blir det gjenbruk i år, fordi jeg skrev det varmeste jeg kunne i fjor. Så det BØR sies om igjen: 

Verdens beste adoptiv-søster har bursdag i dag!!!!

Hva er så en adoptiv-søster? Er det noe mamsen og papsen tok til seg da jeg vokste opp? Neida…Ikke i hele tatt. Så hvordan er det mulig da? Hvordan kan hun da være adoptivsøster? Går det an liksom. Ikke vokst opp i samme familie, og hverken hennes eller min familie kjenner til hverandre…..Å jada…her på blogg går alt an!!

Lady August og jeg traff hverandre utafor bloggen etter nesten et år som blogg-naboer…og det jeg fant var en vakker, nydelig jente som godt kunne vært søsteren min. For det kjentes helt naturlig og kjent og lett å prate.  Med en gang.

Og søknad om å få  bli søsteren min kom dagen etter første treff ( i 2012), og den ble signert sporenstreks av meg så klart…
Hadde ikke trengt noe søknad jeg vel!!! Vi VAR bare søstre fra  første treff vi…det var det ingen tvil om…. Kanskje var vi  det LEEENGE før den gangen også….

Og siden har det blitt massevis av treff. Fordi Ladyen er en person jeg liker å ha i livet mitt, også UTAFOR.. Her inne deler vi masse, og ser hverandre ikke SÅ ofte UTE..Men hun er en av de jeg ser på som mine venner. Hun er er en som gir gode råd, når det butter litt i mot. Hun er rask på bakrommet eller sender en sms, når ting tydelig er vanskelig for en av oss. Hun var den første som sendte meg sms etter jeg våknet fra en operasjon jeg hadde for noen år siden.

Jeg trodde at jeg hadde nok venner og fine folk i livet mitt jeg, når jeg var blitt voksen og alt..Men sånn var det ikke. Det var plass til flere, og en adoptert lillesøster var visst midt i blinken for en voksen Frodith.
Av og til treffes vi alene, av og til er Englebassen hennes med, og begge deler er like koselig.

Nå har jeg kjent Lady August i 6 år, både her inne og utafor faktisk, og hun har funnet en plass hos meg, som ikke blir LEDIG med det første for å si det sånn 🙂 Herlige adoptivsøstre vokser ikke på trær altså!! Så jeg var heldig som fant MIN så lett <3
Her er hun: 
Verdens morsomste, mest kreative, snille, optimistiske, positive, kloke, varme, omsorgsfulle Lady August!!

(Jepp- det er Pepper som er med på kafe den gangen…midt i advents-kalender-tiden for noen år siden)

 

Kjære søs!!

Gratulerer med dagen <3

Jeg er så glad for at du er søsteren min her på blogg, og en god venn på utsiden. Alltid koselig når vi treffes, alltid naturlig, alltid kjent 🙂

Jeg er jammen glad jeg traff deg, og at vi fant hverandre så veldig!!. Et vennskap jeg setter stor pris på og det vet du jo <3

Håper du får gaven min i posten en av dagene, jeg var LITT treg i år.., Håper vi sees til litt juleshopping i år 🙂

 

Kos deg maks i dag <3 

Stor god klem fra Store-søs

Og siden jeg er LITT redd du blir lei deg om ikke sjiraffen dukker opp i år også, så KLINKER JEG TIL med sjiraff-bursdagsdansen igjen 🙂 


 


 

 
(Sjiraffdrakten har JEG fått i bursdagsgave av Lady August et år. Flittig i bruk .)

Ha en super dag <3

Kjenner du Lady August?
Har du noen på blogg som betyr litt ekstra for deg? 🙂

 

 

#gratulasjoner #bursdag #bursdagsinnlegg

17 kommentarer
    1. Oh tusen, tusen million søs, du er bare fantastisk! Og tusen million til alle dere andre også, setter så pris på det at øya nesten ble lekke nå av alle ordene til søs og dere <3 3 <3

    2. Gratulerer med dagen til fantastiske Lady August! Jeg kjenner henne gjennom bloggen, og er så heldig at jeg har t-skjorte med hennes krusedull på også. Nydelig, varmt og flott bursdagsinnlegg du har skrevet. Så flotte ord tåler gjenbruk mange ganger 🙂 Klem <3

    3. Hun er en fining….masse gratulerer med dagen hennes både her og på FB. Kjenner henen ganske godt gjennom bloggen,men har aldri møtt henne utenfor. Vi har mye felles meg og henne og så er vi veldig forskjellig på andre ting som gjør det gøy å lære nye ting om hverandre 🙂 <3 <3 Det er mange nydelig folk i blogglandia. Både av folk i vår *felles bloggblokk* og andre blokker eg besøker mye. Truffet mange utrolig supre mennsker via blogg <3 <3

    4. Gratulerer så mye med dagen til Ladyen! Jeg kjenner henne ikke, men forstår at hun er en herligste person! Det er jo noen som betyr litt ekstra her inne, men – ingen nevnt, ingen glemt! Klemmer <3

    5. Hipp hurra for Lady August! <3
      Så herlig at dere fant hverandre slik med en gang dere møttes :o) Bånd kan knyttes alle plasser vi ferdes, i cyberspace også 😀 Det er noen det bare "klikker" med, og det høres ut som det var full klikk mellom dere :o)
      Jeg følger Ladyen, og bloggen hennes er så langt en av mine favoritter, fordi hun skriver så rett frem, slik vi tenker, og deler smått og stort fra sitt store hus og sitt minihus :o)
      Ja, i bloggblokka må jeg si at du betyr veldig mye for meg <3 Hadde hatt en del tanker "Blogg igjen, eller ikke..?", men ditt vennlige lille dytt på facebook var dråpen som til slutt tippa meg tilbake til blogg.no 😀 Og det jeg takknemlig for. Heia Lady August, og heia deg også! :o)

    6. Hurra for henne :-)) Måtte dagen bli et stort smil for dere begge 🙂 Ja det blir vel fort sånn at det er enkelte blogger og bloggere som fester seg hakket mer enn andre 🙂 Men generelt er det masse fint hos veldig veldig mange 🙂 Nyt dagen 🙂

    7. Gratulerer så mye med dagen Lady August <3
      Jeg leser en bokserie hvor en av karakterene helter Augusta, og da tenker jeg alltid på Lady August 🙂 Om det er likheter mellom karkaterene og vår Ladu August kan godt være, litt i alle fall, men ellers så tenker jeg nok at det finnes kun en Lady August <3
      Håper du har en fin dag, og kjekt å kunne gratulere deg gjennom Frodiths flotte gratulasjonsinnlegg <3
      Klemmer til dere begge <3

    8. Så koselig <3 Jeg kjenner ikke LadyA, men hun er helt sikkert like supergod som deg 😀 Må innom bloggen hennes plutselig 🙂 Jeg har kun blogget i 2 uker, så jeg trenger nok litt mer tid, før jeg kan finne en favoritt. Jeg setter pris på mine følgere så langt: en herlig gjeng er dem alle <3

    9. Så utrolig herlig.. At dere to traff hverandre midt i blinken tviler jeg ikke på. Hun er en varm person på lik linje med deg. Ønsker henne en nydelig bursdag, og deg en herlig dag.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg