Noen “lufthavner” huser ikke fly..

Jeg var ute og trasket litt i går, med mobilen. Og jeg støtte på noen nye grafittier..Eller nye og nye…Men hvert fall grafittier ikke JEG har sett før. Den ene var bak et gjerde, og jeg synes egentlig det ga en fin effekt…
 

 

Resten fant jeg på Grunerløkka, ved Cafe Mir, en litt bortgjemt Cafe, som bare er åpen på spesielle dager. Et annen del av huset er Grunerløkka Lufthavn. Et konsertlokale hvor det er mange spennende konserter. Litt smådyster graffiti etter min smak men..Morsomt å komme over dem i en bakgård på Løkka uansett 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Har du vært på Grunerløkka Lufthavn noen gang?

 


 


Hvis du ikke har fått med deg den lille novellen jeg skrev i dag tidlig, så finner du den HER: “Med døren på klem”

 

#grafitti #konsertlokale #cafe 

19 kommentarer

Siste innlegg