Veldig snopsjuk for tida…

Jeg er merkverdig snopsjuk for tida… Jeg høvler innpå det meste som smaker søtt.. Tidligere var jeg ikke så himla glad i kaker og kjeks. Det har visst forandret seg HELT.. Nå tar jeg på en måte HVA SOM HELST!! Bare det er søtt..
Så jeg er altså litt på snopjakt..

Jeg har hørt rykter om  en jaktmetode som gir “bytte”.
Man tar med seg en diger pose eller sekk eller noe.. Og så banker man på hos nabo`n eller andre offer. og holder fram posen. Det hjelper visst om man kler seg ut også…
Og jeg har flust av ting kle meg ut med jeg…

Grise-utstyr….

Heksehatt….

Eller jeg kan bare gå som meg selv…
For etter endt arbeidsuke ser jeg ofte litt sigen ut…Og det er SÅNNE “looks” som gir mest utbytte…

 

Men jeg må jo ha noen å gå med!! Kjedelig alene liksom!!
Så da spør jeg en “med-gris” (snopgris): Lady August: Blir du med å går Halloween-runde???” 😀

 

 

 

#halloween #godtesjuk #heks 

6 kommentarer
    1. Hahahahaha jeg går ikke halloween eller hva det heter for naboene her har kun rosiner og appelsin og et sted går grensa, men du må gjerne komme hit for jeg låser dørene og slukker lyset og spiser grisemasse snop i mørket for da får vi alt for oss selv hehehehe bare kom hahaha <3 gooodklæmme 🙂 <3

    2. Ja jeg syns jeg ser deg…dratt i ansiktet og ringer under øynene…gå bra dør til dør…Vær så snill…Gi meg litt snoooooppp…Hihihih…Ja tenk om du og lady kunne gått rundt…hadde vært et koselig besøk…for de heldige! Ha en god dag, det er jo den ordentlige fredagen!!

    3. Kanskje det er noe med høsten? At vi får mer lyst på søtt da? Er nemlig litt sånn selv om dagen, men det er nok fordi jeg har skeiet ut litt i det siste, og da blir søtsuget større også. Må nok kutte ned litt igjen nå. Skal ihvertfall ikke gå halloween-runde 😉 Har nettopp fått tømt skåla 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg