Betydningsfull søndag

 

I dag har vært en dag full av betydning. 
Jeg har vært med mamma og søster. Og de betyr all verden for meg.
Dager som denne vil være dager og minner jeg VET jeg vil trekke fram og tenke på, ved senere anledninger. 
Dagen i dag har JEG hatt betydning, for dem. 
Vi har kost oss. Søsters og jeg med en liten Halloween-markering da vi kom til sykehjemmet. Heksehatter. 
Det skal så lite til, for å glede. Og jeg vet mamma elsker sånt fjas. Akkurat som meg. Vi er like sånn.

 

 


Søsters har sydd seg kjole, FLINK, en ferdighet hun har arvet etter mamsen…

 

Yatzy-spill, wienerbrød og fine samtaler. Og så var vi på veien igjen. 

 

 

Har du hatt en fin dag? 🙂

 

#betydningsfulle #søndag #halloween #utkledning

13 kommentarer
    1. Så herlig at dere har skapt gode minner å varme dere på for ettertiden <3
      Moren deres er heldig som har så fine jenter som sprer glede og finner på sprell 😀
      Søsteren din sin kjole er kjempefin! Må være artig å være så flink til å sy :))

    2. Åh, den jakken var KUL!! Skikkelig fin. Og veldig DEG 😀 Så gøy dere lekte halloween, og morsomt det grimase bilde av dere sammen 😀 😀 Jeg banket teppe i går, og koste meg mye på sofa 🙂 God mandag. klemmer<3

    3. Så koselig å være sammen med dem du er glad i, og som er glad i deg. Og så er det kjekt å piffe opp dagen med litt Halloweenfeiring 🙂
      Her har vi hatt knallfint vær, men jeg har vært inne. Full av energi og det må utnyttes. Endelig har vi fått begynt å tømme rommet etter eldste datter, skrudd fra hverandre møbler som hun ikke skal ha med seg i leiligheten. Nå står det på terrassen, og så må vi låne oss en tilhenger og kjøre skrotet på fyllingen. Det føles godt å være i gang, men det tar nok tid før vi blir ferdig. Og som alltid har jeg også vært og besøkt min mamma siden det er søndag. Klemmer <3

    4. Fine dere, knallfin kjole hun har sydd, likte både fasongen og fargen. En veldig «rolig» kjole om en kan si det sånn. Slike dager er gull verdt, herlig å lese at dere har hatt en fin dag sammen <3

    5. Ååå så koselig! ja..det skal ikke alltid så mye til…for å glede….Det ble nok latter på sykehjemmet når dere kom der med heksehatter…hihih…Ha en god søndagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg