Lattermilde timer med Karidansen

Ja, jeg startet ut ganske blid helt av meg selv også jeg i dag. Men det var en ganske god piff  ekstra i dag å vite at jeg skulle møte Karidansen på ettermiddagen. For det er ALLTID koselig..

 

Karidansen er veldig lite høytidelig. Hun er SEG SJØL!!Og det er befriende deilig å være sammen med sånne folk. Smilet og latteren sitter løst.  Lett å le med henne liksom.

 


Så skravla går på oss begge. Verdensproblemer løses så klart, mens selfiene hagler og kaffen går ned på høykant.

 

Eller KAKENE for min del…I dag “flesket jeg til” med en skikkelig BOMBE!! Litt må man da kose seg!!


 


Mens Karidansen var så sunn atte. Hylte nedpå den ene grønnsaks-shoten etter den andre.Til slutt måtte jeg bare kapitulere å prøve en av dem jeg også. For liksom å “bøte på” alle de kaloriene jeg hadde kastet i meg først…Akkurat som det ble noe BEDRE med en grønnsaksshot i tillegg 😉

 


Og snille Karidansen hadde med GAVER til meg 🙂 Og du vet jo hvordan “gave-hund” jeg er!! 
To deilige barer og en flaske med honning. 
Nå skal chia-puddingen få “kjørt seg”. Honning er visst veldig godt til det…

Så i dag ble en dag fylt med latter og hverdagslykke, sammen med Karidansen som har blitt skikkelig by-dame 😉

Og HER finner du HENNES innlegg om treffet vårt

 

 

#hverdagslykke #bloggvenn #venn #kafe #latter #gaver #

50 kommentarer

Siste innlegg