Når “gryna” får vinger… ;-)


 

I dag har jeg gått helt bananas med kortet.. Men det var så klart bare ting jeg trengte… 😉
Jeg og søsters dro på shopping i Kolbotn sentrum. Det første vi fant…ja jeg sier VI , for begge kjøpte.. var Bowie-t-skjorter!! Vi er jo fan til tusen begge to, og sorgen var stor da han døde. Søsters som er eldst “flasket meg opp” på David Bowie, og jeg går GJERNE rundt med en så flott t-skjorte. Her så klart med en egen vri.

 

 

 

 

Så var det føttene som skulle gledes. 
Stortåa mi er jo fremdeles forstuet, blå og kjempestor, så trengte noen gode sko. Men endte opp med ikke bare gode men NØDVENDIGE og FINE sko. Det viste seg at de jeg gikk med faktisk ramlet fra hverandre der jeg gikk. Sålene var helt “på tur”…
Så nye kule sko, ikke alt for dyre ble kjøpt

 

En liten oste-kake-bit og kaffe måtte til også..Og det er egentlig en litt merkelig sak for jeg har egentlig ikke likt ostekake, (liker ikke ost av noe slag), men nå har jeg plutselig begynt å få DILLA på ostekake. Ting kan snu…det gjelder å bare bestemme seg 😀

 

Til slutt: En “KO-KO”-kjole! Petrol-farget og med reinsdyr. Det er IKKE en julekjole, passer til alt: tights, army-boots osv. 
Og det som er spesielt med disse kjolene er at de overhode ikke ser så “snertne” ut bare sånn ved første øyekast. Men her er designeren som har SKJØNT damekroppen. For den er fin som BARE det, PÅ kroppen!! Dekker der den skal, framhever der den skal. Gleder meg til en liten foto -shoot med denne!

Ja…skal si “gryna” fikk vinger i dag 😀

Nå er det tåa i været og snop i skåla. Lørdagen har vært strålende 🙂 

 

 

#shopping #klær #kjole #sko #bowie

47 kommentarer

Siste innlegg