Jeg er fortsatt her!

 

Jeg er fortsatt her!
Litt sånn halvt om halvt… Hodet et sted, hendene et annet.
Øynene hopper hit og dit, og hjernen jobber med andre saker.
Greia er at jeg er fryktelig travel på dagtid, da jobber jeg jo faktisk…

Og på kvelden…ja, da driver jeg KUN med hekling…
 For å bli ferdig julekalenderen min på bloggen så klart.
Det er sånn at det liksom ikke er gjort  “i en fei” å lage julekalender…
Kalendergaver må ordnes, og det er det jeg styrer med.
Selve kalenderen, nei den er det ikke jeg som står for…men Salt og Pepper 😉
Og nå er det ikke mange dager igjen, så her er det bare å henge i på ettermiddagstid…

 

Så om jeg virker litt fraværende her på bloggen….jeg ER her…
Og kommer nok sterkere tilbake på kommunikasjonsfronten igjen etterhvert 😉

 I morgen skal du få se de siste kalendergavene som er i boks!

Ha en fin kveld <3

 

#kalender #kalendergaver #hekling #pompadurer

22 kommentarer

Siste innlegg