“Skutt” av Karidansen!

Som du skjønner er jeg alt for lat til å dra på noen EKTE jakt… Bære med seg tunge gevær, og digre opp-pakninger.. Så neida, var ikke sånn jakt vi skulle på..
MEN vi er ikke SÅ verst til å “brette opp ermene” likevel, og gjøre ting SKIKKELIG, når det er noe vi har lyst til. 
Så klart var det foto-shoot vi skulle på i dag.

Målet var Hovedøya, og jeg hadde jo drasset med meg både paraplyen min og ballonger, i tillegg til en liten sekk full av klær. 
Men Karidansen var skikkelig seriøs hun også!! Vi LEKER ikke modeller: Kari hadde med koffert med klær. 
Jeg sto kroket og lo i trappa ved “Tigern” på Oslo S, da jeg så Karidansen komme gående med en KOFFERT!! Herlige Karidansen


I 5 minus hadde vi et par herlige timer der ute, med skiftting på stranda, blåsing av ballonger og nysgjerrige turister som svinset forbi. Man glemmer at det er kaldt når man har det moro 😉 Kar “skjøt” bilder av meg i fleng. Og når jeg var blåfrossen og ferdig-skutt, så var det hennes tur 😀


Her er en liten smakebit over noen av bildene. Kommer mer etterhvert!

 

 

Kjolen er fra Desigual, kjøpt for noen år siden. 
Og paraplyen  er kjøpt på TGR for 20 kr. Brukt i maaange sammenhenger..

 

 

#loutfit #klær #fotoshoot #modeller #hovedøya

 

33 kommentarer

Siste innlegg