Mye lurt på gang :-D

Nå er jeg i det LURE hjørnet… (bildet er fra i vår, men jeg synes jeg ser litt LUR ut 😀 )
Her er det bare å glede seg folkens!! Snart er det tid for julekalender. Og jeg flyr rundt og sonderer terrenget for spennende historier. Finner morsomme locations.

Salt og Pepper ligger og spreller på sofakanten, gira som små Duracell-kaniner. Antrekk er skaffet til “vertene” for julekalenderen, men det vet de så klart INGENTING om før den store dagen.. Det eneste de vet er at det SNART er jul, og DET vet de hva er. Og da kan jo noen og enhver bli litt gira..
Jeg jobber på spreng med det ene og det andre, så jeg skal komme i havn. 
Gleder meg!

Så jeg fortsetter bare litt med kalenderaktige ting her jeg… Ha en fin kveld  <3

 

#julekalender #planlegging #spekulering #lurerier

29 kommentarer

Siste innlegg