2022- luften- hvordan er DEN?

 

 

Forsov meg i dag…
Ja…ikke det at jeg skulle rekke noe akkurat..Men jeg mener…jeg våknet SKIKKELIG sent… Klokken var over 06:30!! Minst! Langt utpå “formiddagen” spør du meg.. Jeg våkner jo vanligvis i 4-5-tida, så du skjønner greia liksom?

Sitter her i pysjen. Kaninpysj. (jada, Bunny, ro deg ned… 😀 )
Sitter og venter på at verden skal våkne også. Ikke bare meg..Venter på at noen skal “slå på lyset” der ute…så jeg finner fram…

 

 

Jeg mener…jeg regner med at ALT der ute nå er forandret? Bakken? Fargene? Lufta jeg skal puste inn? Det kan jo umulig se ut som i går? Nytt år og greier?
Jeg trenger i det minste litt LYS!! Kan noen skru på?

Så jeg kan komme meg ut å ta en titt på det nye året? 🙂

 

Godt nytt år!!

 

 

 

19 kommentarer
    1. Hihi, ja det var skikkelig forsoving…! Godt lyset likevel var slått av….! Jeg gleder meg til det blir lysere og lysere om morran – DET er deilig, det! Ellers har jeg søren ikke oppdaga så mange endringer i 2022-lufta i forhold til 2021-lufta…..! Klem <3

    2. Oi tenk å sove så lenge da 😲😄
      Forsov meg helt til 8:30 jeg, men da hadde jeg vært våken det meste av nattan da 🙈
      Bra du ikke våknet 4 i dag da, var våken jeg, så jeg kunne holdt deg med selskap ☺ Artig skrevet! 😀

    3. Hehe du er søt❤

      Tenk å sove så lenge da, men skjønner det er lenge for deg når du vanligvis er oppe i 4 tia. Det var sikkert godt å faktisk sove lenger. Ha en nydelig dag

      Godt nyttår🥳

    4. Hehe, – så morsomt skrevet 🙂 Fint å ta en titt på det nye året hihi. Vi har masse i vente…

    5. Godt nytt år! 🌅 Sola har stått opp, men her er det ikke helt klarvær og – 8 grader. Kos deg med den første dagen i det nye året! 💖

    6. Sånt, da har jeg skrudd på lyset søs <3 Fra nå av blir det lysere for hver eneste dag og så blir det vår og sol og varmt og digg 🙂 Godt nyttår <3

      1. Ja, det var jammen godt, at du kom og skrudde på Søs <3 Så fikk jeg kommet meg ut 🙂 Fikk lurt med meg Kari også, så det ble en god gåtur. Kaldt men sol og veldig PENT 🙂 Gleder meg til det varme 🙂

    7. Godt nytt år. Jeg våknet tidlig også. Gikk gjennom dagbok kalender og mimre litt:)
      Mye å ta fatt nå. Rydding av julepyntene:)
      Godt nytt år:)

    8. Ja det var den lysbryter’n. Den er ikke lett å finne. Selv i et splitter nytt år. Håper det lysner i sør som i nord. Sender nedover noen gode tanker inn i årets første morgen. 🤗 Lykke til med din beskuelse av det nye året. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg