3 ting jeg gleder meg til

Våren ligger å lurer foran meg, og bare DET er jo nok å glede seg til.
Våren er jo en eneste stor: “Glede seg til”

Men det er også noen andre småting jeg gleder meg til, mens våren tar form:

 

  • Påskeferie i Oslo ( det finnes knapt noe bedre enn påske i Oslo, når alle drar til fjells og ut av byen utenom meg og Hr Frodith :-D)

  • Waterboys-konsert i april med Anna-Lena

 

  • Gøteborgtur med Mammaen til Lille Supermann i mai

 

 

  • Bloggtreff i Trondheim i juni

 

Har du noe du gleder deg til? 

 

 

7 kommentarer
    1. To av de tingene jeg gledet meg til gikk dessverre i vasken forrige uke, ettersom jeg ble syk. Det er allikevel ting å glede seg til, Jubiladorevyen som går av stabelen i Lørenskog Hus, konsert med Laurentzuis-koret, Musikkbingo og sommertur til Åmål i Sverige + noen andre småting 🥰

    2. Så herlig! 🙂 Ja, jeg har mye å glede meg til…. bobilen kommer ut på torsdag, våren kommer, påskefri noen dager, kanskje får jeg snart treffe farmors lillegutt igjen, dette blir bra! Klem <3

    3. Du har mye å glede deg til, herlig. Oslopåske er nydelig, det vet jeg…hadde en der jeg passa to persere, mens snøen smelta og byen var stille…for lenge siden. Men ikke visste jeg at Waterboys eksisterer fortsatt, så bra de gjør. Og bloggtreffet gleder jeg meg til også <3

    4. Jeg har masse jeg gleder meg til utover våren og sommeren. Jeg skal på gruvetur i Kongsberg, Jeg skal kjøre Skibladner og jeg skal på skaldyr cruise i Oslofjorden. Dette blir et flott år!

    5. Så fint du har mange gleder foran deg. Viktig å finne koselige ting å tenke på. Hva jeg gleder meg til? Akkurat nå er det vårblomster og fuglesang! Klemsiklem:)

    6. Du har mye å glede deg til og over 🙂 Det er bra! Jeg tar det sakte…. full fokus på rehabelitering og slike ting… men gleder meg egentlig over hver dag <3 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg