Hobby

En av mine hobbyer er foto. Jeg elsker å gå rundt å finne fine foto-motiv, rare vinkler og morsomt lys.
Jeg er ikke noe proff, så jeg bruker ikke fotoapparat. Knipser i vei med mobilen, da det for meg er vinkler og historier som er det viktigste. De perfekte bildene og det proffe uttrykket i kvalitet for noen andre ta seg av.

En annen hobby jeg har er jo akkurat det jeg holder på med nå. Blogging. Og det finnes vel knapt noen bedre kombinasjon enn de to hobbyene: foto og blogging?

 

Jeg har blitt med på fotoutfordringen til Dixierose
En fotoutfordring krever ikke all verden av meg, og det passer bra nå som jeg er i jobb igjen. Under ser du listen over stikkordene vi skal tolke. Jeg elsker sånne utfordringer. Vi tolker som vi vil, og det er gøy å gå på jakt etter fotomotivene 🙂

 

Fotomotivene Dixierose ber oss ta fatt på er: 

  • Venner
  • Vann 
  • Avkjøling
  • Hobby
  • Kosedyr
  • Fugler
  • Frisyre
  • Sommer
  • Lek
  • Pyntegjenstand

 

 HOBBY

 

 

Her har du meg som gjennomfører min hobby. Foto og skrift i skjønn forening.  Var ikke dette en fin kar? En liten leken bjørn som speiler seg! 😀

Hva er DIN hobby?

 

 

15 kommentarer
    1. Så enig, artig å se de forskjellige tolkningene. Tenkte også på dette med foto, men gikk for noe anna – ikke posta ennå. Og så klart blogginga, vettu, den tenkte jeg faktisk ikke på. Litt morsomt egentlig <3

    2. Fotografering er kjekt! Jeg har fått mer interesse for det nå etter at jeg begynte å blogge 🙂 Kjekt å lete litt etter gøye motiver og å leke seg litt med fotograferingen 🙂

      1. Ja, det hører litt sammen med blogging for min del 🙂 En plattform å bruke bildene på 🙂 Elsker å finne motiver, og rare vinkler

    3. Heisann. Jeg har ikke kommet til hobby-utfordringen ennå, men har tenkt. Det er jammenmeg det samme som du har. Foto og blogg er jo mine hobbyer. Barney og turene med ham er jo ikke en hobby. Han er familie😉

    4. Fotografering og det å lete etter motiver er gøy, og passer jo ypperlig sammen med blogging! 😀 Jeg har holdt på med mange forskjellige hobbyer opp igjennom årene, men nå er det stort sett hage- og håndarbeidsrelatert. 🙂

      1. Ja, har man hage er det jo fint å holde på der 🙂 Fint å ta bilder av og blogge om også det 😀 Gøy å lete etter motiver. NÅ har jeg litt tid igjen til å ta fatt på siste utfordringer både her og der 🙂

      1. Her går det sjelden på “hodet”, men tid til å gjennomføre. Så får ikke alltid gjennomført jeg heller. Nå har jeg noen dager fri igjen. Skal prøve å finne tid nå 🙂 Ja, du pleier jo å være med <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg