5 ting jeg ønsker meg

 

Her er det altså TING jeg skal ønske meg..Ikke opplevelser, ikke turer, ikke nye egenskaper…Eller i alle fall tolker jeg det slik, på denne 30-dagers-challenge-listen.

Og er det noen TING jeg kunne ønske meg da? Som jeg ikke har….eller som jeg ikke bare kan gå å kjøpe meg. Altså hvorfor har jeg ikke disse “tingene” allerede? Hm… Kanskje jeg kjøper meg noe av dette i sommer?? Who knows?

 

  • Jeg ønsker meg sykkel
    Har ikke hatt sykkel siden jeg var 19. Tror det kunne vært bra for å få trimmet litt. Men er så treg, får ikke ut fingeren og får kjøpt meg…

 

  • Jeg ønsker meg nye joggesko
    Det gjør jeg alltid, enda jeg har skapet fullt. Man kan aldri få nok gode sko. 

 

  • Jeg ønsker meg nye briller
    Tenker egentlig å bruke de gamle, disse under her,  som jeg elsket og få satt i nye sterkere glass.
    Jeg blir LURT forrige gang til å tro at jeg ikke kunne få glass i dem. At jeg MÅTTE kjøpe nye. Og det kosten meg 11 000. For noen uten innfatning. Jeg lot meg lure.

 

 

 

 

 

 

  • Jeg ønsker meg fotoapparat-
    Jeg bruker bare mobilen nå, og jeg mener selv jeg fikk finere bilder før. Jeg vil ha et FINT kamera, som gir gode bilder. Men hvor jeg kan kjøre på “automatikken” Du husker kanskje meg og tekniske saker fra i går…?

 

  • Jeg ønsker meg en IS- Det er en “ting” som jeg må ta med. Jeg ønsker meg nemlig det HVER DAG. Og så lenge jeg ikke kan kjøpe EN…En DIGER en…som kan stå i en krok av rommet, og som jeg ta litt av hver dag…vel..så må jeg ønske meg minst EN liten is hver dag… 😉

 

 

 

 

 

Dette var andre på listen i dag, siden jeg jukset i går, og hoppet over… Og under finner du listen jeg følger. Bare “stjæl” om du vil!

Er det noe DU ønsker deg? Minst 5 ting 😀 

 

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

 

#challenge #ønsker #utfordringer

12 kommentarer
    1. Jeg ønsker meg faktisk veldig sykkel selv. Helst en slik typisk damesykkel som er lav i ramma, om du skjønner? Det er en så fin måte å komme seg rundt på, det er både miljøvenleg og trening i samme slengen. Ellers av materielle ting ønsker jeg meg ny telefon siden min klikker hele tiden, jeg ønsker meg nye hverdagssko, nytt hull i øret og en bukett roser 🙂

      1. Ja, skjønner godt hva du mener med damesykkel. Når du blir enda eldre begynner man å kalle det “kjerringsykkel” 😀 Det eneste jeg liker av sko egentlig er joggesko, synes nesten alt er for dårlig for å gå lenge med. Og sandaler er jeg glad i når det blir sommeren. Ha en fin kveld Elise Amanda <3

    2. sykkel må du skaffe deg :=) 11000 herremin,gå til specsaver ,da sparer du mange mange tusenlapper.
      is er godt,men jeg legger på meg for et godt ord,så hver dag går ikke da hadde jeg rullet hi hi.
      jeg ønsker meg en uteplass i hagen med tak over,som en gapahuk,jeg ønsker meg også mer stein i hagen,jeg ønsker meg et mye mindre hus,4 etasjer er minst 2 etasjer for mye :=)jeg ønsker meg flere hagefigurer og så ønsker jeg meg nye strømper :=) svarte da alle mine er hull i eller bleket

      1. Ja, har veldig lyst på sykkel altså. Jeg spiser 2 is om dagen nå…Ikke bra.. Men spiser ikke så mye mat, så legger ikke på meg så lett..Ikke så sunt da..

    3. Fine ting å ønske seg dette. Likte det med en stor is som du kan spise litt av hver dag 🙂 Sykkel er en fin ting å ha, og det er sikkert mange fine plasser å sykle i Oslo. Akkurat i bygatene er det nok ikke helt optimalt, eller kanskje byen er skikkelig bra tilrettelagt for syklister? Uansett er det veldig kjekt å ha å kunne ta turer <3

    4. Flotte ting å ønske seg.
      Jeg ønsker med en ny stol til stua. Nye lamper. Litt nytt til hagen. Ligge stol i hagen. Sko ønsker jeg meg også. Ny data. Og masse andre ting….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg