Åååå for en dag!

 

Åååå, for en dag!! Ja, på den fine måten altså 🙂

Vi startet ut i 11 – tida, og jammen meg har vi ikke vært ute i HELE dag! 

 

Ikke i sola hele tida da. Vi fikk kokt oss litt de første par timene , men da var det nok for min del. Jeg er jo livredd for å bli brun som du kanskje har fått med deg… Slår et slag for at “White is the new brown”.  😉

Mengder med væske har glidd ned gjennom halsen i løpet av timene ute, og til slutt spiste vi middag ute.  En strålende dag hvor jeg bare har kost meg maks! Men burde kanskje fått meg et par solbriller jeg også 😀 Snakk om mysing..

 

 

 

Har du vært ute i solen i dag?
Blir du brun?

 

 

#utedag #sol #hud

9 kommentarer
    1. Deilig med litt ferie hver for seg – men du verden som dere alltid koser dere sammen. Det ble noen timer ute idag, på jobben venta jeg på varer som selvsagt kom 1 time for seint. Bønder i byen – norsk høy. Bra at jeg har god tid til uka egentlig, har noen avtaler og vil ta en tur til Drøbak. Venter på pakke fra Ladyaugust kommer nok til uka. Flink og veldig kreativ person det der. Skal sove nok en natt ute – man må jo nyte sommeren. August er en fin måned og før så hadde jeg alltid ferie i August. Ha en fin kveld.

    2. så deilig å bare være ute med sol og kos ,brun blir jeg men mest på rygg,bringe og armer,magen soler jeg lite og beina blir seint brune :=) har vært ute det meste av dagen jeg også,men jeg hadde bukser på for jeg rydda litt i grønnsakshagen og da passet det best med lange beinklær :=)

    3. Så bra dere har kosa dere max. Der var han jo:) Litt sånn som Elevele. Var han “luftfrodith” Men det meste dukker opp om sommeren 🙂 klem.

    4. Ja, idag var det varmt igjen! Fint å være ute, om ikke rett i solsteiken. Vi har gått rundt på Biri travbane idag, – er stort bruktmarked der idag og imorgen. Moro å se og kjøpte litt.

    5. Jeg oppholder meg aldri i solen- bleik it is 😉 ha ha.. Men å unngå solen helt går så klart ikke, når jeg er på tur med hundene og sånn, men da er det solfaktor 50 som gjelder. Jeg blir nemlig ikke brun, jeg blir solbrent av 15 min i solen uten beskyttelse og så blir jeg gul hvis jeg får “farge”… 😛 ha ha..

      Så koselig å se at Hr. Frodith faktisk er en person. Har kun sett tegning av han og sett “navnet” hans nedskrevet, så jeg har lurt noen ganger på om han faktisk eksisterer.. Neida 😛 ha ha… Men koselig å se han 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg