Adventsprinsesse..

 

Du synes kanskje ikke jeg er noe “prinsesse-materiale”…  Og jeg kan vel nesten si meg enig i det.. Lite blått blod, og lite prinsessefakter å snakke om.. Men jeg simpelthen elsker å kle meg i kjoler, og flagre rundt finpyntet i hverdagen, vinter som sommer. Så NOE er det da…  Mangler bare blåmerker av den erten osv.. Dessuten prinsessene nå til dags er da så lik “vanlige folk” så det kan da like godt være meg?! 

I alle fall: Kjøpt meg en lilla kjole i ull. Nesten fotsid. Adventsfarge, varm. Slik at en prinsesse kan bevege seg fin utendørs, uten å fryse rumpa av seg. 

Jeg VET! Jeg er totalt avhengig av kjoler. Mange kjoler! Til mitt forsvar må jeg si at jeg bruker dem MYE. Og at jeg i det minste har begynt å kjøpe brukt. 

Så dagen i dag ble brukt på julegavehandling, litt shopping til meg selv og kafe med søsters. En veldig så fin liten avspaseringsdag 🙂

 

 

 

Pasjonsfrukt-kake til lunsj. Må jo kose seg LITT! 😀

7 kommentarer
    1. Gratulerer med fin og varm kjole! Du som bruker kjoler så mye, trenger absolutt flere til vinterbruk også! 👍 Nydelig kake, – godt med litt ekstra påfyll av energi etter julegaveshoppingsdag! 🛍️🥰

    2. Synes du kan gå for Dronning (hvertfall i eget liv 😉). Nydelig kjole 😍. Jeg har også ullkjole til vinterbruk. Deilig, men det hadde vært fint med en sidere kjole i tillegg 😊.

      Jeg er nok miljøbevisst (klesindustrien er versting), men når det er sagt så heier jeg virkelig på folk som BRUKER klærne sine. Ull er også miljøvennlig 🥰.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg