Alene..

 

 

Surret rundt alene i dag. Ikke noe problem det. Synes det er litt deilig faktisk. Kanskje fordi det er så hektisk i hverdagen… Hvis jeg kan “slippe” å være så veldig sosial, så vil jeg helst det. Da mener jeg ikke treff med en venninne eller to altså, eller surre rundt mer Hr Frodith. Det er bare avslappende  og godt. Men sånn full fart med MAAAAASSSSSE folk, det synes jeg er deilig å slippe.  Og jeg KAN jo slippe, fordi det er JEG som bestemmer hvordan jeg selv vil ha det. 

Å ta bilder av seg selv alene er ingen enkel sak… Man skal liksom forte seg så veldig, for det ser jo unektelig litt merksnodig ut å stå sånn å posere helt alene. I tillegg er det veldig kaldt i dag, pent men kaldt….Så da er det best å få det unnagjort, hvis jeg VIL ha bilder. Blir en del rart av det. Uklare bilder, bilder uten fiksing på klær, eller sjekk på at rynker og bilringer henger på riktig plass. (dvs helst skjult)….

 

 

 

 

Man rekker knapt å slenge seg ned der bildet skulle skje, før selvutløseren er FERDIG….

 

 

Men det blir litt moro av sånne bilder da… Litt på snei… Og alene..

 

Jeg har det egentlig ganske så bra nå om dagen. Våren er MIN tid. Jeg er født på våren, og det kjennes inni meg. Det er som jeg våkner da. Ikke det at jeg har det så veldig kjipt resten av året. Jeg er flink til å kose meg uansett jeg. Men våren kjenner jeg er MIN tid. Ikke sommeren. VÅREN!

 

#alene

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Så fin du er søs <3 Men du ser litt tynn ut, spiser du nok? Våren er deiligs synes jeg også fordi da ligger hele sommeren foran 🙂 Nesten sånn som fredagen, men jeg liker sommer aller best. SAtooor god klær <3

    2. Fantastisk 😀 Hver gang jeg ser en sånn fotoshoot som dette, så tenker jeg opptatt tanken om å kjøpe en sånn holder for telefonen. Helt herlig uttrykk på alle bildene. Nå skulle jeg egentlig vært i Kulturkirken Jakob og forberedt konserten med Sølvguttene kl. 18.00 i ettermiddag 😀 Men sånn ble det ikke.. for meg 🙂 Ha en flott helg på alle måter.

    3. Jeg elsker alenetid, for jeg blir så trøtt og utslitt med mye ståk rundt meg. Har ikke prøvd meg med selvutløser på mobilen enda, men takk for at du minnet meg på det 😉

    4. Herlig med sånn alenetid også. Selvutløser er ikke alltid lett, men du kan jo øke tiden så bildet ikke blir tatt så fort da! 🙂 Klemsiklem i våren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg