Alle gode ting er 3- Kjoler

 

Jeg har en kategori her inne som heter: Alle gode ting er 3. Der har jeg mye rart med 3 i. Ta deg en titt. Verdt å se. Du finner alt fra Frodith med 3 hender, til 3 fine turer jeg har vært på.

 

Her kommer Alle gode ting er 3- Kjoler
Her kunne jeg jo egentlig vist Alle gode ting er 30 eller noe sånt, men det har jeg gjort før. Så her kommer et litt tilfeldig utvalg av 3 😉

 

Alle gode ting er 3- Kjoler

 

En kjole jeg var veldig glad i. Måtte kastes. Var helt “morken” i strikken. Men fikk gjort nytten sin i mange år 🙂 

 

 

 

Denne lever i beste velgående og er en av favorittene. År etter år 🙂 Flamencokjolen.

 

 

En av nyanskaffelsene. Snart vinteren for denne tror jeg. Men den skal nok få luftet seg mye til neste år igjen 🙂 

 

 

#kjoler

 

13 kommentarer
    1. Du har så mange nydelige kjoler ♥ Og så har du kropp til å bære dem også ♥
      Jeg har brukt kjole hele uka til nå. Blir kjole i dag også. eller kanskje skjørt. Vi har så fint vær for tiden, så da er det en ekstra stor glede.
      Og i går var jeg en tur nede i sentrum, og det har blitt en umulighet å gå forbi kjolestativer uten å kikke og prøve. Og så endte jeg opp med en ny kjole, igjen. Det er liksom bare et par uker siden sist jeg kjøpte ny kjole. Jeg tør ikke telle dem. Har enormt mange nå.
      Men, kjole er flott. Jeg heier på alle kjoledamer ♥
      Ha en herlig fin fredag ♥ Klem

    2. Kjempefine kjoler😃
      Enig med Solliv…sexy kjole på deg den siste😁
      Jeg kunne tenkt meg det fine stoffet i kjolen du har kastet😍 Kanskje det kunne blitt noe annet fint ut av det😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg