Alle gode ting er 3 – røret


Jeg spurte i går om noen hadde forslag til hva de kunne tenke seg i “Alle gode ting er 3”- kategorien, og jeg fikk et forslag om RØRET, som jeg har brukt før. Og steder som man fotograferer igjen og igjen.  Selve røret er borte-vekk, så det blir noen bilder som er vist før. Jeg var jo ivrig der nede en periode og har sikkert 10-12 “rørete” bilder 😉 Men her er altså 3 av dem: 

 

Alle gode ting er 3- i røret. 

 

 

 

 

 

 

 

 

#røret #operaen #allegodetingertre

 

12 kommentarer
    1. Jeg har alltid likt rørbildene dine.:-D Kan du ikke legge ut alle rørbildene dine på et innlegg ? :-))) Håper du får en riktig fin dag og uke, fargerike blomst <3 Klem fra Rita.

        1. God morgen søte deg ❤️ jeg ble akutt dårlig i desember som medførte til 2 operasjoner + infeksjon. Det går bedre nå, men fortsatt sykemeldt.
          Angående bloggen min skjønte jeg ingen ting av da jeg logget meg inn i slutten av februar…alle bloggvennene mine var borte.. Jeg hadde ikke fått med meg de nye endringene på bloggen. I mars slettet jeg bloggen min.
          Savner dere veldig!!! ❤️

          1. Nei, det skjønner jeg godt at du ikke gjorde. Mye rart. Jeg ble flyttet i desember. En sjokkartet opplevelse 😮 Men mer vant nå. Om du får deg blogg på mini-blogg eller annen plattform, så må du registrere deg på bloglovin. Da finner vi alle mennesker som blogger. Og kan få opp hverandre i en feed der på Bloglovin. VI har ikke noe FEED på blogg.no heller, så må inn “utenifra” på en måte…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg