“Alle gode ting er 3”- Urbane

 

Jeg fortsetter med smil om munnen denne “Alle gode ting er 3”.
Og med denne “urbane” får jeg fram mye av det jeg liker spesielt i byen her. Fargene og lekenheten midt i all asfalten. Det som det finnes mest av i byer, og som er en av grunnene til at jeg ER her. 🙂

 

 

Dette bildet er av litt nyere dato, og ikke vist på bloggen tidligere. Jeg elsker grafitti. Og ingenting er mer typisk for byen enn vår-bleke mennesker. Vi har ikke alle balkonger eller terrasser… 😉

 

 

Et bilde jeg har hatt på bloggen før, mange ganger. Men jeg er stolt av det. Tatt i motlys i solnedgangen ved Operaen, i røret som lå der en periode. Jeg snikfotograferte lekne ungdommer  i asfaltjungelen. Ikke noe mer urbant en det..

 

 

Og så dette som du har sett maaange ganger. 
En tilårskommen blogger som leker modell midt i asfaltjunglen. Det må vel være urbant vel? 😀 Selfier med selvutløser i et portrom fullt av grafitti

 

 

#urban #byen #allegodetingertre #farger

14 kommentarer
    1. Herlige bilder, og jeg forstår jo godt hvorfor du liker fargeglad grafitti. Du er en flott fargerik person som passer perfekt i dette miljøet! 😀❤

      1. Tusen takk 🙂 Jeg trives i asfalten og fargene her. Født på landet egentlig, men spiller ingen rolle det..Bodd like lenge her i byen..

    2. Ikke det spøtt rart at di elsker Grafitti. 🙂 Det er jo deg det, en fargeklatt i vår stolte hovedstad. 😀 Hvem andre løper rundt i fargerike kjoler og med rødt flagrende hår og lager sprell 😀 Helt perfekt herlig 😀

    3. Mange urbane gleder ♥
      Det er noen av grunnene til at jeg selv liker bylivet så godt. Jeg orker ikke å bo på landet, jeg er en byjente. Men min by er litt mindre enn din by, og så bor jeg i utkanten. Men har heldigvis veldig kort vei til det meste 🙂 Det ville jeg ikke hatt om jeg bodde på landet hvor jeg er født og oppvokst.
      Det øverste nye bildet var kult. Herlige farger ♥
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg