Jeg er litt “rørete”..

 

Rita, en tidligere bloggvenn var innom meg i dag, kjempekoselig. Lenge siden jeg har sett henne, og den gangen hun blogget på blogg.no så tegnet jeg henne også, som du ser.

 

 

Vel…det jeg skulle si var at hun ønsket at jeg kunne legge ut ALLE bildene jeg tok av RØRET, den gangen det lå utafor Operaen.

Jeg tok bilder i all slags vær, på alle mulige måter, for å lage morsomme sammenlikninger. Du så 3 av dem i går,under kategorien “Alle gode ting er 3”. Men her er altså alle:

 

 

 

 

En trist sjiraff i røret….

 

Fremmedfolk i solnedgang i røret.. Ungdommer som lekte seg..

 

 

Innvandrere med næringsvett. (En trudelutt i røret var innbringende.)

 

 

Mor og datter på tur…

 

 

Salt og Pepper i røret ved juletider…

 

 

Klar blå himmel en flott dag..

 

 

Såpebobler i røret, med bloggvenner…

 

 

Røret motsatt vei…

 

 

 

Ballonger i røret  sammen med flere bloggvenner..

 

 

Røret i blåtimen og kald vinterkveld…

 

 

Røret en vinterdag full av gull..

 

 

Røret sett i et speil..

 

Dette var de jeg fant. Jeg TROR det finnes noen flere, arkivet er “bittelitt” rotete for å si det sånn… 😉

 

 

#rør #foto #sammenlikning

 

14 kommentarer

Siste innlegg