Alt er mulig!

 

 

Av og til kan man skape sin egen verden. En verden der alt er mulig. Jeg snakker om tegningenes verden. Etter å ha blogget et halvt års tid fant jeg ut at det å illustrere saker og ting selv ville gjøre bloggen mer spennende. Å bruke egne bilder er et MUST. Men bare foto kan ikke alltid vise det jeg vil si. Og bare ord gjør ikke bloggen fargerik nok. 

Jeg brukte litt tid før jeg fikk “dreisen” på tegningene. Før jeg fant ut av hvordan jeg kunne gjenbruke, og endre på allerede eksisterende tegninger for å få nye uttrykk osv. Jeg har tegnet digitalt i 12 år. Og har utviklet meg en del på det området. 

Og i tegningenes verden er ALT mulig!

 

Der er jeg IKKE redd elg! (jeg var livredd elg ute på landet inne i skogen i dag)

 

 

Der er jeg bitteliten innimellom (selv med mine 177cm)

 

 

 

Der kan jeg få fram poenger som jeg aldri ville fått fram ellers

 

 

 

 

Der kan jeg være redaktør i egen avis

 

 

Eller sjef i eget galleri:

 

 

 

 

Der kan jeg i det store og hele gjøre som jeg vil! 😀

 

 

8 kommentarer

    1. Du er dyktig. Du har god erfaring og har brukt mange timer foran skjermen gjennom 12 år som blogger. Husker ikke helt når jeg besøkte deg første gangen men det er nok noen år siden. Det var deilig i går men formen er ikke helt med om dagen. Skal til legen siden i dag og få kartlagt hva slags svineri som er i kroppen min. Ha en fin dag.

      1. Jeg tror du har hengt med hos meg nesten siden start. Det var ikke så mange menn som var lesere hos meg, eller som blogget, så husker deg godt. Kanskje fra 2013 eller noe sånt 🙂 Håper du finner ut hva slags sykdom som herjer. God bedring! 🙂

    2. Du har blitt skikkelig god på å tegne digitalt.😀👍 Jeg har prøvd meg på det jeg og, men får det ikke til!

      1. Jeg bruker mange av de ferdige figurene i Paint. Altså, en runding en strek, en firkant osv… Og setter sammen. Men må bruke “blyanten” en del også ja. Bare bruker de andre litt til hjelp 🙂 Med trening blir det bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg