Ånden i flaska

 

Som du kanskje har fått med deg var jeg med i en foto-konkurranse nylig, hos Evaswindow. Temaet var GLASS, og det var litt av en jobb å prøve å få til noe kreativt. For det var det jeg ville. Jeg har noen nydelige figurer i glass, som jeg kunne gjort noe med, men jeg hadde lyst å prøve å gjøre noe mer kreativt enn å bruke de. 

Så jeg endte opp med en flaske av glass, som jeg skulle prøve å “krype inn i”. Kamera i selfie-modus, selvutløser og en flaske satt opp foran. 
Så var det bare å prøve å krype “inni” flaska…..

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ble ikke så fornøyd med resultatene som jeg VILLE, så derfor ble ingen av disse sendt inn til konkurransen, men jeg ville vise dem her nå, siden konkurransen er over.. Og EN dag…en annen dag, skal jeg nok klare å krype inn i den flasken slik som jeg VIL.

 

 

#glass #konkurranse #ånd

 

22 kommentarer

Siste innlegg