Antrekk 50+

 

Nå har du vel sett denne jumpsuiten før, og dama har du vel også sett en del ganger… stå å “dolle seg”. Men det får så være….. 😀 

I dag var det bare tid for litt antrekks-bilder igjen. Og denne jumpsuiten som jeg kjøpte på Desigual i Gøteborg er jeg SÅ glad i. Jeg har jo brukt den med strømpebukse under helt fra jeg kjøpte den, pga høst og vinter-temperaturer, men det spiller jo ingen rolle. Fin med noe under også den.

Siden Desigual er lagt ned i Gøteborg, og det var den nærmeste butikken for meg, så blir det å bruke det jeg har fra før til det går i filler. Og jeg har litt å gå på så det er greit. 

 

 

 

 

Deilig vær i dag, med milde temperaturer og SOL!! gjorde dette til en behagelig liten fotoshoot. 

 

 

 

 

En annen ting: Kan noen snart se å få farget den “midtrabatten” min??? Ser ikke ut som jeg klarer å få gjort det selv!!

 

 

 

Ønsker deg en fin kveld så lenge. Om ikke lenge åpner Cafeen igjen. Cafeen “Det Glade Hjørnet”. 

 

 

 

#antrekk #jumpsuit #desigual #photoshoot 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg