Antrekk i corona-tiden

 

Har jeg skaffet meg Corona-antrekk liksom? Laget av såpe og antibac? 

Neida…Har ikke det vettu. Men siden jeg gi i “hi”, som alle andre den 13. mars har jeg ikke kjøpt så mye som en liten truse en gang. Har ikke fristet å gå inn i butikker, med enten MYE folk, fordi butikken ikke har organisert skikkelig, ELLER med LITE folk og masse vaskesystem og METER og alt som ikke er så hyggelig heller. 

Jeg synes det har vært helt greit med en liten shoppe-stop jeg altså. Men det betyr jo at jeg har måttet gå i det jeg har da..Og nå er ikke skapene mine akkurat TOMME. Og jeg liker jo å stikke ut å ta noen antrekksbilder innimellom. Så selv om det har vært litt  trist og rart innimellom dette corona-livet, så har jeg prøvd å fargelegge det så godt jeg kan. 

Og farger har jeg i alle fall mer enn nok av: 

 

1) Desigual-kjole jeg kjøpte i høst

 

2) Hjemmelaget heklekjole laget i påske

 

3) Gammel kjole fra Indiska, med gul genser over

 

 

4) Sommer -Desigualen min med genser under

 

5) Fretex-kjol i ull

 

6) Sommer -kjole fra Desigual med genser under

 

 

Hvilket antrekk likte du best? 🙂 

 

 

21 kommentarer
    1. Du er jo en skikkelig skjønn fargeklatt da! 🙂 Og ha så mange kule bilder av deg selv. Litt misunnelig gitt, siden jeg verken er fotogen eller pen! Haha. Hvis jeg absolutt MÅ velge, så blir de det siste, for jeg elsker turkis.

      1. Jeg skal love at jeg ikke ser så veldig bra ut på alle 😀 Vi må holde på til vi får noen. Tar 20, og 1 blir greit kanskje 😀 Men takk <3 Og farger spriter opp uansett <3

    2. Alle sammen er fine, men kanskje 3 og 6 + heklekjolen din da. 😍 Kjølig på morgenen, men nesten sommervarme utover dagen og perfekt kjolevær.

    3. Fine klær det der – ekte corona-mote kan man si. Selve ordet corona høres ut som et navn på en bydel i en Italiensk by. Legger merke til at et blir mindre og mindre tjukke jakker og mere kortarma som folk går med. Men det er april enda så jeg velger og la kortbuksa ligge til slutten av mai selv om det er veldig varmt midt på dagen.

    4. Liker alle jeg. Men til kalde dager er den fretexkjolen din så fin. Jeg beundrer deg stort som har heklet en hel kjole!!! Du er så flink og du kler den kjempegodt. Kos deg videre i våren.
      Nei, jeg har heller ikke handlet noe klær siden i februar en gang, og sånn får det være også. Jeg trenger ikke nytt nå i hvert fall, for alt jeg skulle på av selskaper er utsatt eller avlyst. Her hjemme har jeg klær nok. Jeg hadde gledet meg til ny kjole til et bryllup, men nå er jeg glad jeg ikke kjøpte kjole i vinter. Kanskje det bryllupet blir på en helt annen tid av året og krever en annen kjole? Gift blir de visst i sommer da, men selskapet kommer senere, når vi ikke har det som nå. Klem 🙂

    5. Herlige farger på herlige du 😀
      hihihi
      jeg har kjøpt truser på MENY – nemlig de herlige Perre RObert bokser-trusene 🙂 Så ne er nytt i disse koronatider hos meg 😀 hehehehehehehe

      klem

    6. Du har så mange fine kjoler at det er vanskelig å velge bare et antrekk😊
      Men nr 6 er flott.. og den gule heklekjolen i eget design har du all grunn til å være stolt av😍

    7. Synes de er fine alle sammen, men liker nr 6 ☺og nr 4.
      Jeg er ikke flink til å gå i kjole, har tenkt jeg skal begynne med fredagskjole, inspirert av deg🤗.

    8. du har mange fine kjoler ,ikke lett å si hvilken jeg liker best,til bruk når det ikke er sommer er fretex kjolen en favoritt,dei andre kjolene liker jeg i grunnen like godt,umulig å plukke ut en :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg