Arbeidsom morgenfugl

 

 

 

Jeg er en morgenfugl, ingen tvil om det!
Når man våkner kl 6 hver dag hele året, og ikke klarer å ligge å “DRA MEG” til lenger enn 7 nå på sommeren, så må man vel sies å være en morgenfugl?

Men arbeidsom var jeg absolutt ikke i dag. Fast bestemt på å la armene mine få litt fri dro jeg til teknisk museum for å gå elvelangs ned til byen. En tur på ca 6 km. Masse fint å ta bilder av underveis. Blant annet en som VAR morgenfugl 😉

 

 

Måtte forstørre bildet voldsomt etter å ha tatt det. Jeg var så sliten i armene etter husvask flere dager, så jeg orket ikke klatre opp….

Skru lyden på maks, så får du høre hvor ivrig han er.

 

 

 

 

 

 

 

Klikker du inn HER får du møte en annen ivrig morgen-flyver 😉

 

 

 

7 kommentarer
    1. Har gått der av og til når jeg har vært i Oslo, og det er kjempeidyllisk der 😊

      Samme sort fugl så vi også da vi gikk tur i marka for noen uker siden. Blir imponert over hvordan de klarer å lage reirene sine.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Flott langs Akerselva, jeg gikk fra Mathallen til Maridalsvannet, ned til Operaen og opp igjen til Mathallen tidligere i sommer sammen med svigersønnen min. Det var en veldig flott tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg