Av med kjolen! Og så da…?

 

Dette var kjolen jeg hadde i dag. Blondekjole med genser over.  Selv om jeg elsker å gå i kjoler på fredager så må den jo AV en gang!
Og jeg er jo rimelig snar med å rive av meg klærne når jeg kommer hjem…. som kjent. Jeg har ikke vært mange minuttene innenfor døra hjemme her før pysjen er på. 

Elsker å pynte meg, men kun “hverdags-pynting”. Sånn stivpynting er jeg utrolig dårlig på.
Elsker å dasse rundt i sømløse pyjamaser. 

 

 

Så her sitter jeg, aldeles kjoleløs, i stor god pyjamas. Og gumler sjokolade..
Deilig fredag 😉

 

#fredag #kjole #pyjamas

16 kommentarer
      1. Helt enig om det med bh-en 😀 Jeg begynner nede i portrommet 😀 (neida…tuller. Men det skjer med EN gang jeg kommer inn døra 😀 )

      1. Ikke sant 🙂 Det er deilig med koseklær altså. Men de kjolene jeg har er faktisk også ganske deilige 🙂 Mye stoffer i mange av dem 🙂 klemmer <3

    1. Jeg liker godt den hverdagslige pyntingen din. Fint med kjole som
      Ikke er stivpyntet. Selv bruker jeg nesten ikke kjoler, men synes det et veldig fint. Må liksom ha sånne helt behagelige plagg.
      Her er sjokoladen på bordet og helgefreden kommer snikende 🙂 Klem <3

    2. Har på pysjen nå jeg også 🙂 Fint å være hverdagspyntet..stivpynta liker ikke jeg heller.. Veldig fint det du har på deg her..og du er jo bare kjempefin.. Kos deg videre med kvelden 🙂 Klem <3

      1. Jeg kan jo ikke dette med høy hæler og sånt, da føler jeg meg rar og kjerringaktig 😮 Håper du har en fin kveld Anne 🙂 Kommer du til Oslo snart? 🙂 Klem <3

    3. Er på bedringens vei. Tok en paracet gikk en tur ut i sola med topplue og solbriller. Da jeg var hjemme var hodepinen borte. Men nesa renner og stemmen er hes. Mangel på søvn i det siste kan være årsaken til det hele. Rikelig med søvn er viktig. Men kroppen er snart seg selv igjen. Men men opp i det glemte jeg og bestille en teaterbillett til uka men kan stikke ned og hvis jeg har flaks har de billetter igjen. Kultur er viktig og snart fabler jeg litt om en operakonsert i Oslo snart. Ha en fin kveld.

      1. Hvilket teater hadde du planer om da? Og hvilken Opera? Ja, viktig med søvn. Blir litt underskudd på meg også innimellom, men blir ikke så lett syk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg