Av og til bare faller jeg..

 

 

I går var en av de gangene jeg bare falt. 
Egentlig var jeg bare ute en tur for å kjøpe salt, og smør. På vei hjem igjen tittet jeg raskt inn gjennom vinduet på Fretex Arkivet på Løkka, og stirret RETT i “øynene” på en fargerik liten sak. Gjennom vinduet altså!! 

Oi!! Jeg må inn å prøve!

Inn med salt og smør og hele meg, og strente rett bort til denne. Prøvde ute i butikken. Hadde ikke tid til å gå i prøverommet en gang. Var i gang med middag. Prøvde den, og var ute igjen på 3 minutter.

Den var jo MIN!  Det kunne jeg jo se på lang vei.

 

 

Jeg hadde en liknende før, men den var mye tynnere, og gikk hull i fort. Den er long gone…
Denne er i myk, men litt tykkere bomull. Jeg kan begynne å bruke den nå, og fortsette utover hele vinteren.

Jeg bare falt! Hardt! Og siden den ville være med hjem, så fikk den det 😀 
Skal nok ta en photo-shoot med den etter hvert…

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg