Avsløringen.. (kjolegalskap)

 

 

Nå er det tid for den store avsløringen, og kåringen av vinneren i kjole-konkurransen. Jeg hadde opptelling her i går, og jeg telte opp det jeg ser på som kjoler. Jeg har kastet en del kjoler for noen uker siden til og med, men likevel ble det en del.

Det var noen forslag som kom inn, og jeg var en stund litt usikker på hvordan jeg skulle kåre vinneren. Det så ut som ingen skulle treffe RETT PÅ. Men plutselig, helt til slutt så tikket det inn fra Mona Iren et svar. Og det svaret var helt riktig antall.

 

Jeg har 23 kjoler i skapet mitt!!!

 

Litt pinlig, men sant. Nå skal det sies at jeg bruker de fleste av dem 😉

 

Mona Iren, det kommer en liten premie i posten til deg, hvis du kan legge igjen adressen din i mail-boksen min: [email protected]

 

 

 

 

 

#konkurranse #kjoler #vinner

 

9 kommentarer
    1. Åhh… Så gøy 😃
      Spesielt siden tallet datt ned i hodet på meg , og jeg ikke kunne forandre på det . Sånt som skjer noen ganger, men nå er det mange år siden sist.

      Men at du har maange supre kjoler, det veit jeg jo, ut i fra alle de fine kjolebildene du deler 😍
      Kos deg masse i kjoler i sommer😊

    2. Gratulerer til Mona Iren som klarte det akkurat! Ja, det var mange, hehe, men du som går i kjoler rett som det er, trenger mange også! 👍 Flott kjolevær om dagen, – godt å ha på seg noe flagrende og luftig nå.☀️🦋

    3. Javisst akkurat.. 😀 Burde jo ha lært at når man syns man tar hardt i,, så legg på litt til 😀 Nydelig,, Håper sommeren gir anledning til å komme gjennom hele kjolerekka 😀

    4. Gratulerer så mye til Mona Iren ♥
      Ja, det var et anselig antall kjoler 😀
      Jeg var ganske sikker på at du hadde flere enn meg, men du er nok flinkere til å bruke dine enn jeg er til å bruke mine 🙂
      Nyt dagen i en av de fine kjolene ♥ Klem ♥

    5. Du verden hele 23 kjoler. Dere må ha godt med skaper for slikt tar plass men klær må man ha. Man legger til farger mere utover nå, det er mye vakkert tøy folk har på seg.

    6. WOW 23 kjoler!

      Det er kjoledamen sin det 😀 Og du kler kjoler også du, frodith! God søndag og sender en klem din vei 🙂 kleeeeeem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg