Avsløringer..

En liten kanin….jepp HAN ja… Bunny Trash.. har avslørt både det ene og det andre i et innlegg hvor han brukte disse spørsmålene under her. Jeg er liksom litt i siget med sånne for tiden, så kjører på med en til. Det kan jo være jeg avslører noe du ikke vet..

I hvilket stjernetegn er du født?

Jeg er født i Tyren.  En skikkelig stabeis med andre ord. Men bare når jeg VET jeg har rett 😉
Ellers er jeg ganske så jordnær, og det er vel noe som man forbinder med Tyren også tror jeg. Bryr meg lite om stjernetegn og sånt, men dette lille vet jeg i alle fall.

 

Eldste barndomsminne?

Jeg husker at jeg ramlet på en sten, og slo pannen i sten så jeg blødde. Var 2 år sies det. Jeg husker ikke så mye av selve fallet og blodet, men husker naboen som tok meg opp og løp hjem med meg. Jeg husker jeg lå på tvers i armene hans mens han løp med meg hjem. Så liten var jeg…Hadde ikke gått nå. Jeg husker følelsen av at det gikk fort, for det ristet når han løp.

 

 

 

Beste ungdomsminne?

Jeg synes nok ikke ungdomstiden var sånn SKIKKELIG stas egentlig.. Var mye slit å bli ungdom i starten. Det er IKKE en tid jeg ønsker om igjen. Men jeg har absolutt noen gode minner også. Og et av dem må nok være da jeg hadde min første sommerjobb. Plukket jordbær på Hurum i 2-3 uker, og bodde “alene” for første gang. Jeg var 16 år. Vi ble kjemt med masse kule folk fra hele verden. Spesielt et par-tre gutter fra Israel og noen jenter fra Frankrike satte sine spor i en ung Frodiths hjerte. Jeg hadde kontakt med dem lenge etterpå.

 

Litt eldre enn 16 her, men fant ikke noen fra riktig alder.

 

 

Beste sommerminne?

Her kan ikke nevnes EN sommer. Minnet over var jo fra en sommer, og et godt minne.
Ellers fartet jeg veldig fra jeg var 18 til jeg var 25 på Interrail. Det var fantastiske år. Ble kjent med masse folk, fikk selvtillit på å klare meg selv rundt om kring. Alt det var verdt det at jeg var pengelens og uten lappen. Alle andre jobbet for lappen. Jeg jobbet for Interrail.

Ellers er somrene generelt flotte og fulle av saker som blir gode minner. Hvert år!

 

Favorittsteder i verden?

Oslo er en av favorittene. Det er jo en grunn til at jeg bor her.
Men må si at jeg har en plass i Norge som jeg synes er utrolig flott. SENJA!! Det kan da ikke finnes noe flottere? Det har liksom ALT!
Jeg har vært mange steder, både på Interrail og litt utenom: Thailand, Russland osv. Men synes egentlig det er rimelig bra her i Norge jeg. 

 

Hva vil du med bloggen?

Jeg har nok alltid villet spre litt glede med bloggen, i tillegg til å kose meg med den. Jeg opprettet den for å ha et “fristed” i en litt vanskelig periode. Og det har den fortsatt å være. Et sted hvor jeg kan kose meg, uansett hva slags “dritt” som måtte dukke opp på “utsiden”.

Det er min lille kreative verden, hvor jeg kan utfolde meg.

 

 

Hva tenker du er viktigst når du skriver en blogg?

Det viktigste for meg er at innleggene GIR noe. Både for meg, når jeg skriver dem. Og til andre som leser dem. Det kan være ulikt hva det gir: glede, refleksjon eller annet. Men ønsker gjerne at folk kjenner på noen følelser når de leser, og helst noen gode da. Slik jeg liker det 🙂

 

Hva skjer i sommer?

I sommer skjer ALT og ingenting.
Jeg liker begge deler.

Ingenting -delen er i byen her. Da suller jeg sorgløst omkring med Hr Frodith i byen. Pusler litt i leiligheten. Står opp sent (kl 7-8 :-D). Spiser gode frokoster. Valser rundt i fine kjoler og “tar meg ut”.. Går på cafe og turer i skogen med venner. Får besøk av andre som gjør sin ALT-del her i byen. Sånne ting.. Som egentlig betyr alt også. 

Alt-delen er små mini-ferier: Hurum-camping, Bergenstur og nå snart Fagernes-camping.

 

 

 

Kan du holde på hemmeligheter?

Ja, hvis jeg MÅ! 😀 Altså hvis jeg får beskjed, da er jeg tett som en potte. Enda jeg synes det er skikkelig vanskelig å holde på. Spesielt om det er triste hemmeligheter.

Når det gjelder meg selv…..og hemmeligheter, eller overraskelser jeg har….da er jeg SKIKKELIG dårlig. Jeg VIL liksom avsløre de. Men da er det jo ikke så farlig. Det er jo bare MEG som har laget de til hemmeligheter i utgangspunktet…

 

Har du en avsløring du ikke har skrevet om i bloggen før, noe som ingen eller få vet om deg?

Jeg har avslørt ganske ufarlige ting på bloggen her. Som forteller litt om meg og hvem jeg er. Man blir kjent med meg, på det som jeg anser som å være de viktigste sidene ved meg. Ellers har jeg sikkert noen små ting jeg ikke har skrevet om på bloggen før, og som jeg ikke kommer til å avsløre heller. Jeg har noen grenser her på bloggen, og synes ikke folk trenger å vite ALT om meg, for å forstå hvem jeg er 😉

 

 

#avsløringer

4 kommentarer
    1. Interrail prøvde jeg aldri. Jeg tror det hadde vært sunt og “Sjølstendiggjørende”. Utenlandsferier utenom til Sverige og Danmark var jeg knapt på før jeg var over 20, og de fleste reisene har jeg gjort etter at jeg ble 50. Ja, du sprer mye glede på bloggen din, samtidig med at bloggen gir DEG glede! Vinn-vinn for både lesere og skribent! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg