Badenymfer av ulike slag…

I dag har vi vært i Drøbak, søsters og jeg. 
Jeg kunne så klart badet. Det er jo ganske moderne å isbade for tiden. Vel, jeg har ikke noe behov for det akkurat. Gidder ikke være SÅ moderne liksom… 😉

 

 

Men det var noen andre som hadde tatt seg et bad… En flokk havfruer hadde akkurat fått ristet vannet av kroppen da vi kom…

 

 

Og han her som vi fant inne på Galleri Havstad hadde ikke kommet seg opp av vannet en gang.. Så ganske godt og varmt ut det vannet han hadde å kose seg i. Kunne heller tenkt meg et sånt bad ja.. En herlig liten figur 😀

 

Ellers er det jo alltid mye fint på Galleri Havstad.
Bildene til søs er også der, Lady August that is. Krusedullene hennes passer helt perfekt inn blant bildene der inne. Men håper de forsvinner, for å si det sånn, for det betyr jo at de blir solgt. Og det er jo bedre enn at de står der og ser fine ut 😀

 

 

 

 

Til slutt gikk jeg og søsters og spiste lunsj…Søsters litt mer sunn enn meg… 

 

 

 

Har du hatt en bra fredag?

 

 

#drøbak 

7 kommentarer
    1. Så koselig dag dere har hatt, – fint med litt kunstnerisk input og godt med kafebesøk! 🥰 Foretrekker nok heller badekaret på denne tiden av året jeg også! 😊

    2. Sikkert en veldig koselig dag for dere to. Ja, Galleri Havstad er artig. Håper virkelig at bildene til Lady snart er borte, så hun må lage flere! Ha en fin dag. Klemsiklem

    3. isbade kan dei gjøre dei som vil ,jeg blir ikke inspirert til å prøve :=) galleri Havstad ja lady har skrevet om det ,og ja en får håpe dei blir solgt ,godt med lunch ,om en velger sunn eller bitte litt mindre sunn :=)

    4. Hehehe nei så moderne trenger man ikke være!
      Koselig på tur i galleri og kafe 🙂
      Her har sola skint så fint i dag 🙂

      klem

    5. Nei, så moderne at vi isbader, er vi vaffal ikke….! Gøy å gå på galleri og se lekker kunst! Og den maten…… mmm….. jeg har hatt en flott dag – ute selvfølgelig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg