Balsam for sjelen

For meg som har vært sykmeldt nå i 2 uker, så var det fantastisk deilig å kunne dra med søsteren min en tur til Hvitsten. Sjø, sol, svaberg, bølgeskvulp, matpakke og søster. Jeg har stort sett ligget inne i de 14 dagene, så de å få litt påfyll med luft, solstråler og litt søsterkontakt var skikkelig godt.

 

 

 

 

 

 

Jeg er mye bedre av sykdommen. Og når jeg får de siste dagene på meg til etter 1. mai, så regner jeg med å være meg selv igjen. Det tok litt tid dette, men man skal ikke “leke” med hjernehinnebetennelse, så det er viktig å ta det på alvor. Jeg prøvde meg på jobb en dag, mandagen, men måtte bare kaste inn håndkleet igjen med en gang. Fikk skikkelig vond hodepine igjen. Så nå surrer jeg bare rundt og henter meg inn.  Sover masse. Går korte turer. 

Men dagen i dag: Skikkelig balsam for sjelen.

22 kommentarer

Siste innlegg