Bare et lite: “God morgen!”

 

 

Bare et lite “God morgen!”, sånn i forbifarten 🙂 

Jeg sov helt til kl 6 i dag. Rekord denne uken..
Deilig. Mange timer.
Jeg var nok sliten etter en uke med mange inntrykk. Mange samlinger og møter denne uken. Med ansatte fra hele landet. Kjempehyggelig, inspirerende og jeg fikk masse faglig påfyll. Hjernen våknet litt, samtidig med at det var koselig og sosialt.  Men påfyll både på den faglige og den sosiale kontoen er også krevende. Man gir jo masse av seg selv også.

Etter en lang fin gåtur, som også var full av inntrykk, tok jeg NESTEN horisontalen i går kveld. Middag, is og hekling. Planen er å hekle et nytt sett, lik det jeg har på på bildet over her, men i andre farger. Det er skikkelig gøy å holde på med. 

Nå er jeg snart på vei på trening, med påfølgende kafe-tur med en venninne. Dette blir en bra dag! 🙂

 

Har du noen planer for dagen?

 

 

8 kommentarer
    1. God morgen! Så fin du er med de fargerike og gøyale plaggene!
      Du er jo grytidlig påàn. Jeg prøver øve meg på å stå senere opp men kke enkelt. Har vært deilig å sove om nettene og være tidlig oppe gjennom 4 uker nå, men mandag er det slutt, så jeg må prøve å snu de siste dagene nå…
      Jeg akter meg også på trening, ellers blir det mye innesaker å gjøre. Godt med noen rolige og nesten-alene-dager før jobbetid igjen…

    2. God trening! God hekling også! Blir spennende å se hvilke farger du velger nå🤗
      Jeg skal på nabolagsfest i dag- sammen med dem jeg vokste opp med. Blir fint, det også!

    3. God morgen. Jeg var også tidlig oppe. Passer barnebarn som kom hit i dag tidlig og skal være her noen timer. Så får vi sjå hva dagen bringer senere. Alltid spennende😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg