Bare surr!!

I dag har vi bare surret!
Søsters og jeg… Ikke kjøpt så mye som en sokk en gang.. 

 

Tok toget til Kolbotn, og bil videre utover. 
Ut på landet… Dit jeg dro hver helg i mange år. Til det gule huset. Barndomshjemmet. For å besøke mamsen. 
Det er flere år siden nå at det gule huset var målet. 
I mange år etterpå var mamma målet. Mamma på sykehjemmet. På en måte var det jo HUN som var barndomshjemmet mitt. Ikke nødvendigvis det gule huset..

Hjemmet – det er folkene det. 

Etter mamma døde drar vi fremdeles utover dit. For å stelle på graven innimellom, for å dra til Hvitsten for å gå tur eller for å dra på shopping på Outleten eller senteret. 

 

 

Vi kjøpte nada-niks i dag. 
Var bare flere ganger på cafe. Skravlet, spiste og koste oss. Viktig det også. Og klær har vi egentlig nok av…

 

 

Hjemmekoselig kafe 🙂 

 

 

Småkjølig ute. Men det gjør jo ikke MEG noe! Jeg er godt “isolert” 😀

 

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

 

#landliv

6 kommentarer
    1. Høres helt ut som en perfekt dag! Klart dere må den veien – ut på landet! Viktig det – og like viktig å gå på kafe og kose seg! Klem <3

    2. koslig å bare surre rundt med søster også da :=) jeg og mannen dro på tur i dag Nordfjordeid og jeg kjøpte meg grønn bukse og 2 topper med armer ned på albuene :=) zavanna ,elsker den butikken

    3. Den jakken der kler deg utrolig godt. Herlig farge! 😍
      Jeg tenkte meg ned til stranda, etter handleturen, men det ble med en handletur i dag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg