“Behind the scenes”

 

I dag fikk jeg et utrolig koselig kompliment av – Marit, Midtlivskrise. Etter å ha lagt ut noen svarthvittbilder i dag tidlig – HER, så sa hun dette:

“Fine bilder av deg. Jeg misunner deg litt som er så fotogen og har så mange kule bilder av deg selv”. (Tusen takk Marit)

Og da fikk jeg jo så klart lyst til å vise den andre siden av saken. Det er ikke gjort “i en fei” å ta bilder man blir fin på. Så om jeg er fotogen vet jeg ikke akkurat…Det må jobbes BEINHARDT for å få NOEN fine 😀 Her er noen av “arbeids-bildene” for å si det på den måten.. Altså bildene “behind the scenes”. Og de trenger ingen ytterlige kommentarer fra meg…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi har vel tatt ca 40 sånne som dette over, når kanskje 4-5 blir fine… Men de er jo ganske morsomme de også, så bortkastet er det IKKE 😀 he-he

 

#fotoshoot #hardt #arbeid #modellek

7 kommentarer
    1. Det er sånne bilder som er MORSOMST…Jeg velger de jeg er finest på når jeg VIL se fin ut, men når en bare skal ha det moro og le seg skakk, da er dette toppen! 😉 Flirte litt nå, altså! 😉

    2. Hahaha … du er jo skjønn! 🙂 Ble nesten litt glad nå, når jeg fikk se disse bildene. Hadde kanskje vært håp for meg også, om jeg bare kom over den kamerakrekken min. Liker meg best på andre siden av kameraet jeg vettu. Og der er det ikke så mange som ser meg. 😉 Takk for linking. Koselig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg