Bikkjekaldt…. Eller kalde bikkjer…

 

Ble helt STIV I ansiktet på turen min i dag. Sikkert 15 kuldegrader her..I alle fall kjentes det sånn. Og DET er kaldt i byen altså, skal jeg love deg… 

Ruslet mot Vippetangen, for å se på sjøen i kulda. Regnet med at det ville være bikkjekaldt der, men det er det verdt for det så pent når sola skinner. 

 

Fant noe statuer jeg ikke hadde sett før. Det så litt kaldt ut.. Å gå sånn naken rundt midt i vinteren..

 

De så ganske like ut. Men jeg så plutselig at de var litt forskjellige. 
Hånden: utstrakt, litt lukket og knyttet.. Mulig det er noe kjent med dette, men jeg vet ikke. Symboliserer det noe spesielt? Noen som vet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Luften danset over en kald fjord: små dotter, hit og dit, sola skinte og folk gikk tur. Vakkert <3

 

Satte meg ned ved Operaen, og lot sola skinne på ansiktet mitt. Og det var VELDIG deilig faktisk. Jada…veldig kaldt! Men også litt godt i ansiktet. NESTEN så det varmet litt, akkurat i ansiktet 🙂 

 

 

Ved biblioteket var en lykkelig hund!. Eieren kastet snø i lufta, og hunden hoppet og spratt, mens den snappet etter snøen. Herlig syn. Akkurat da skulle jeg også gjerne vært en hund. En lykkelig, kald hund..

 

 

Se hvor den spretter da!! 😀
Ikke verdens klareste bilder, tatt langt unna. Men du aner gleden, ikke sant?

 

 

#vinter #kulde #glede

8 kommentarer
    1. Det er visst noen nakne menn med vinger og masker i området rundt Aker Brygge, men disse virker ikke å være blant dem. Kanskje de vet det på turistinformasjonen?
      Godt for en hund å få leke, løpe og sprette litt. 😃

    2. Spesielle statuer de der – ser litt kalde ut………..! Men hunden storkoser seg! Du ser lett på bildene at det er kaldt nok – fiiiine bilder! Klem <3

    3. litt artig for deg også da å komme over noen nye ting du ikke har sett før i byen ,men det hørtes kaldt ut hos dere ,her ligger det på 0 ,men det skal bli kaldt igjen ,men ikke 15 minus da det har eg aldrig opplevd

    4. Herlig og det hørtes veldig veldig kaldt ut for oss fra Stavanger land hehe. Flotte bilder og de statuene var jo litt morsomme tross om de så like ut så klarte du å se forskjellen i kulden hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg