Blek, men fattet…

 

Er det ikke det man sier? Blek, men fattet.

Blek er jeg i alle fall. Etter å ha tråkket rundt inne i mørket her i dagevis 😀

 

 

 

Men jeg er rimelig fattet også. Så det så!
Fysisk fremdeles vondt, men er såpass at jeg skal prøve meg på jobb til uka. Får litt tilpasninger så da går det nok bra. Så Psykisk er jeg GANSKE klar altså.

 

 

 

Og hva er planen denne helgen? 
Jeg sier det med et sitat jeg fant (ukjent forfatter) :

 

“Det er helg – og min eneste plan er å falle for alle fristelser”

 

 

 

#helg 

11 kommentarer
    1. Hoff og hoff, håper det er din tur til å kjenne formen stige mot de store høyder 😀 Masse god bedring på alle måter 🙂

    2. Du ser veldig “fatta”ut ja, men veldig fin også. Har hørt utrykket … 🙂 Håper du kommer deg skikkelig snart.. Klem og kos deg med helg og utskeielser <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg