Blogg-treff i helga

I helga er “årets bloggtreff” 😉
Jeg vet at det sikkert er mange, mange andre bloggtreff, som jeg aldri får “snusen i”, men for meg så gjelder DETTE. 

Vi hadde et i fjor også, som jeg og Karidansen arrangerte. I år tok Solliv oppgaven, og har organisert og jobbet med saken. 
På lørdag BRAKER det løs!! 😀

VI er ikke så mange, men jammen skal vi kose oss vi som kommer. Jeg gleder meg veldig, for det er bare fine folk som kommer. 

I tillegg blir det “hotell-ferie” på meg og Karidansen, fra lørdag til søndag. Og det blir jo moro så klart 🙂 

 

Jeg vet ikke HELT hvem som kommer i år, men at disse to fine rosene kommer vet jeg i alle fall. (fjorårsbilder) Og Solliv er damen i forgrunnen. Gå og meld deg på hos henne om du vil være med sånn på tampen 🙂

Damen bak er Utifriluft, og hun kan du også treffe på lørdag om du vil.

 

 

Og at disse to kommer også er det heller ingen tvil om 😉

 

 

Får du litt lyst å være med kanskje?

 

 

#bloggtreff 

26 kommentarer

Siste innlegg