Bra fangst!

En liten stemningsrapport på hva en stolpejakt kan inneholde:
By og land på en og samme tur.
Herlig pratestund med verdens beste venninne.
12, 5 km gange både på skogsveier og i bygater.
Kafestopp med mat og drikke.
Skulpturer og kunstopplevelser.

I dag var vi i Ekebergområdet, så ble mye kunst også. En installasjon som dere skal få se senere. 

Kroppen er mørbanket og tom akkurat nå.
Men likevel har jeg fått påfyll i mengder, både mentalt og fysisk. 🙂

 

 

 

By og land…

 

 

 

25 stolper av 30 rakk vi i dag. 
Skulle tro jeg hadde skutt en bjørn… 😀 

(Ser nesten ut som jeg har muskler i armene… Og en foran på magen også?? 😀 Ha-ha)

 

 

 

Er du usikker på om Stolpejakt er noe for deg?
Prøv! Du oppdager nye steder. Det er veldig koselig å gjøre MED noen, men går an å gjøre alene også. Kommer i snakk med folk 🙂

 

 

14 kommentarer
    1. Åh, det var mange stolper og km! Dere er spreke altså! 👍 Ekstra gøy med røde og svarte stolper, for de er lengst unna og gir mest poeng. 😊

    2. Så flinke dere er… Flotte bilder og du stråler av glede 🥰 ikke noe for meg.. Men er jo utrolig flott måte å dra folk ut på.

      1. Du som går så mye likevel, du hadde jo VUNNET hele 😀 Hvis det går an 😀 Det er veldig gøy fordi man finner nye steder her i verden som man ikke visste om. Steder i Oslo jeg aldri ville sett, fordi jeg går jo bare rundt i samme gater ellers. Men nå finner jeg nye steder. Og det er en god følelse når man scanner den stolpen, og det blir flere og flere 🙂

    3. Stolpejakt er dritkult. Nå er det ei stund siden jeg jakta stolper. Men ikke misforstå. Kun en måneds tid. Har tatt alle på Ekeberg og omegn der du sikkert har vært i dag. Og så var du på Holtet, ser jeg😉

      1. Ja, jeg håpte jeg skulle gå på deg 🙂 Men jeg har snakket med Mette og vi tar kontakt med deg når hun kommer hit, så kan vi treffes alle 3. Hvis du vil 🙂 Ja, Holtet, Ekeberg, hit og dit. Og mangler bare noen rundtomkring sletta, svingen der borte. SÅ er hele tatt. Veldig gøy med de røde i Brannfjellskogen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg