Brillefin?

 

Jeg har i det siste øket “brilleparken” min. Viktig med briller man ser godt med, men også viktig med briller man ser FIN UT med. Briller man liker.

Fra altså å ha et par briller, har jeg plutselig 4 par. Og det siste paret fikk kun “innpass” i “parken” pga min egen sløvhet.

Disse her:

 

Det har nemlig blitt sånn at jeg ser nesten INGENTING når det gjelder lesing av prislapper, menyer, skilt osv uten briller. Så da jeg FOR ut døra her i går for å dra på Storo på shopping, og nesten INNE på trikken oppdaget at jeg hadde glemt brillene mine, så fikk jeg lettere panikk!! Det var inntil jeg kom på at de selger jo briller på Nille og TGR. Lesebriller. Og da var timene på shopping reddet!

 

Så fra å ha bare de “gamle” rammeløse…..

 

 

…så er disse enda eldre rammene bestilt med nye glass….

 

 

….og neste gang jeg kommer med brille-innlegg, vil du få se siste par ut i “brille-parken”- en data-brille. Og den er “på vei”..
Men de mest brille-fine er jo nesten TGR-brillene til 50-kr øverst 😉

 


Bruker du briller? 

 

 

#briller #brillepark

 

 

18 kommentarer
    1. Jepp, jeg bruker briller hele dagen jeg… Prøvde med linser i noen år, men nærsynet ble etterhvert så dårlig at jeg måtte bruke briller. Kan dessverre ikke bruke briller fra Nille, for jeg har ulikt syn på øynene mine 😳

      1. Jeg bruker bare et øye av gangen jeg, så det fungerer likevel hos meg…Jeg klalrte ikke bruke linser jeg. Ble så tørr på øynene..

    2. Gratulerer med nye briller, håper du så fin ut av dem. For du var i hvert fall fin å se på MED dem :).
      Jo da, brillene har så absolutt flyttet inn i mitt liv; bruksbriller, lesebriller, databriller…OG solbriller med styrke. Sukk! Vurderer forstørrelsesglass i tillegg. :)))

      1. Jeg ser fint ut av dem ja 😀 Her skal det være briller overalt nå, for jeg har begynt å GLEMME dem her og der.. Lurt med noen reserver 🙂

    3. Bruker ikke briller nå men brukte det når jeg var liten. Mange fine briller man kan få tak i, solbriller er kule og utvalget er stort av det.

    4. Bruker briller når jeg leser, blogger og ser på tv.. Har to par “dyre” briller..men hender jeg har glemt og kjøper et par på Nille eller noe jeg også.. Fine varianter du har..og di øverste var jo “iøynefallende”..hehe.. og kule .. Klem <3

    5. jeg bruker briller alltid,har dem bare av når jeg legger meg,så har jeg to par,det ene paret blir solbriller ved sterk lys ute,det var digge briller du måtte kjøpe,stilig med litt farge på

    6. Så kjekt å kunne variere brillene. Jeg synes du kler godt alle disse brillene. Så ulike hverandre. Jeg bruker briller men har bare et par som brukes hele tiden. Synet mitt harmonerer ikke med billigbriller så de kan jeg se langt etter. Dermed sliter jeg med de samme brillene helt til synet endrer seg og jeg må ha nye. Med en prislapp på nesten 15000 så er det ikke brille nr to jeg prioriterer – men jammen hadde det vært gøy å skifte utseende av og til <3

    7. Se der ja 😀 Jeg har bare sånne ”Nillebrille” eller hva man skal kalle de 🙂 Bruker nesten fast når jeg er på pc, men ikke ellers 🙂

      1. Jeg vil jo ikke bruke vanligvis, men jeg må det mer og mer…Det er sikkert 😀 Menyer, sms, data, lese bøker osv… Lurt å ha noen her og der 😀

    8. Fine briller alle sammen! Jeg har vært nærsynt siden jeg var 12 år, og har brukt linser i snart 30 år. Lesebriller har jeg brukt siden jeg passerte 40, og har noen liggende overalt. Likevel hender det jeg må lete for å finne et par, – er like avhengig som deg og ser ingenting uten på nært hold. Det er bare sånne billigbriller da, kjøpt på Nille, Rusta osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg