Brilleslangen…

 

Du har lest min lille redsel for synet mitt i innlegget HER? Ikke sant? Det resulterte jo i at jeg løp av gårde og kjøpte 3 par briller. To vanlige til å bytte på med. Gå -briller….Må vel bare innse at jeg ikke kan gå særlig uten mer 🙁 Har hatt litt problemer med å venne meg til den tangen, pga følte mye på “brilleslange-problematikken” som yngre.. Slet SKIKKELIG med det. Og har ikke klart å venne meg helt til “brille-identiteten” som voksen..

MEN…må man så må man.. Jeg får ble en “brilleslange” med FINE briller da i det minste.. Eller KULE…eller “what-ever”.

Så her er det to nyeste parene som jeg skal gå med til vanlig. Likner litt på hårfargen min… Tror det blir bra. Så jo ikke stort da jeg kjøpte dem, pga dette tåkesynet. MEN… tror det så fint ut 😀 Får de om 14 dagers tid, så da får DU se også. Det er en slags leieavtale/abonnement. 500 kr i måneden i 2 år. Likte det jeg!

 

 

SEEN SNFF06 UU00 Brille Annet

 

#briller

8 kommentarer
    1. Jeg hatet å gå med briller, men måtte det pga. nærsynthet. Etterhvert gikk jeg over til linser, og har brukt det i ca 30 år, men nå kunne jeg tenkt meg briller igjen. Mye fint og dine er superkule da, gleder meg til å se de på! 😃👍

    2. Jeg begynte med briller i mai 21. (Egentlig begynte jeg med briller for mange år siden, men jeg vente meg aldri til det.)
      Og nå er jeg avhengig av de brillene. Det åpnet seg en ny verden for meg. Jeg kjenner igjen folk på lang avstand og blir mindre sliten…

    3. De ser fine ut. Kommer til å kle deg, gi deg enda mer personlighet 😉
      Jeg sliter med å GÅ med briller. Helt greit å sitte stille, foran pc, tv eller kjøre med, men klarer ikke å gå rundt med briller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg