Buksenes forbannelse..

 

 

Du synes kanskje det er å ta litt hardt i? At det ikke kan hvile noen forbannelse over et par bukser liksom? Vel..jeg synes i alle fall at det er noe “tvangstrøye-aktig” over et par stive, pappaktige jeans sammenliknet med en flagrende kjole eller et par tynne, lette jumpsuits.

Problemet er at når sommer-ferien er over, og man er i jobb igjen, så kommer liksom jeansen og lang-ermerene “snikende” ut av skuffene sine.. Nå er det “deres tur” liksom… Og mulig at de har skjønt at rom fulle av air condition i jobbhverdagen krever noe litt tøffere enn en flagrende kjole…

 

 

Nå har jeg bestemt meg, forskjøla eller ei: Det er fremdeles noen og tjue grader ute her i sør, og “flagrerne” og “jumperne” skal jammen meg få ha sommerfesten sin LITT lenger. Blir det for kaldt innadørs, pga AC, så får jeg gå ut å varme meg litt. Det er nemlig noe helt annet mentalt å kunne kjenne disse lette, fargerik og myke plaggene mot kroppen. Jeg blir mer GLAD av det! 🙂

I morgen er det samling med flere avdelinger i mitt system av en jobb. Hotel på dagtid, påfyll både av mental art: forelesninger og samtaler, og påfyll av MAT: deilig lunsj.  Må jo ha vide, myke og lette klær som kan “stå i mot presset” 😀

 

 

#høst #klær #jobb

4 kommentarer
    1. Ja, jeg er rask til å finne frem bukser og varme klær…sommerkjolene mine blir jo nesten ikke brukt. Var bedre på å bruke kjole og skjørt før. Går jo fint å ha longs etc under, men er så lett å ty til bukser. 😉
      Stilig buksedress! 🙂

    2. ja det er noe med sommerklærne ,jeg ser den,gikk i bare lette klær på ferie,men da jeg kom hjem ble det gradvis kaldere og nå er det høstklær som kommer på,med sine 12+ ute ble sommerklærne for kalde,men en kunne jo vært flinke å ta ei kofte utenpå da :=) fin buksedress du har

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg