Bunnsliten… men lykkelig

 

Denne uken har vært som et tog som buldrer i vei. Stopper ikke på NOEN stasjoner, men bare tøffer i vei for å komme til endestasjonen. Og endestasjonen er i morgen. Ingen har sluppet PÅ toget, og ingen har sluppet av. Det har vært fullt av passasjerer og en helsikes mye lyd og bevegelse, som det gjerne blir når det er mange med toget. 

Men SÅ vellykket det har blitt!

 

 

Denne uken har det vært nærmest unntakstilstand i heimen. Alle vanlige “regler” har opphørt. Jeg har sovet når jeg har vært trøtt og sliten, og stått opp midt på natta, fordi jeg har sovet ferdig.  Jeg har listet meg forbi “horder” med hybelkaniner, for ikke å vekke dem… Eller noen ganger fullstendig gitt blaffen i dem, bare latt de leve sitt eget liv. Latt som jeg ikke har sett dem. 

Men SÅ riktig det er!! Når andre ting er 100 ganger viktigere …

 

 

I morgen er det fredag, jeg tar en velfortjent “ferie”.. Hos søsters EN natt, og i Halden en natt. På hotell! Gleder meg!! 


Jeg er bunnsliten, men lykkelig! 🙂

 

 

#jobb #tur #glede 

7 kommentarer
    1. Det skal nok bli godt med en mini-ferie etter ei sånn uke! Kos deg hos søsters og i Halden! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg