Bursdagsfeiring?

 

Pyntet meg som du ser. Kjole og greier. Joda..det er jo fredag, kjolefredag og greier.. MEN..må innrømme jeg har jukset, har ikke kjole med på fjellet 😂 Bildet er en uke gammelt…

Men trengte litt pynt. Feiret nemlig bursdagen min bittelitt i går. Dvs søsters hadde meg gave til meg, siden vi kanskje ikke sees på bursdagen min, som er på onsdag.

Kjempekoselig å få gave sånn plutselig ❤️Og så fiiiin gave. Både utenpå og inni. Vi koste oss i går på kvelden med fargelegging. Veldig meditativt og deilig.

 

 

 

Søsters er best! Har fått mange hyggelige overraskelser opp gjennom. Og det beste av alt: hun er verdens beste venninne og er alltid der 🥰

Nå er vi snart klare for tur igjen.

Ha en fin dag så lenge 😊

8 kommentarer
    1. Åh, det var ei fin gave og passer så bra til deg! 🥰 Jepp, du har bursdag den 18., og da skal junior til Teknisk museum med klassen, – de skal ta toget dit. Kos deg videre på fjellet! 🤗

    2. Så koselig med så fin gave!🌸
      Fargelegging er hyggelig og avslappende.🦋
      Kos dere masse på tur i helga!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg