Byliv

 

Å bo på landet kan bli litt ensformig.
Se de samme folka hver dag..
De samme butikkene..
De samme veiene..
De samme cafeene..

 

Jeg snakker av erfaring, jeg er vokst opp på landet…

 

Vel, å bo i byen er akkurat like ensformig til tider…Spesielt nå i disse Corona-tidene.
Samme husene
Samme folka som traver i gatene.. Ja, nesten da..
Samme veiene… OG…jeg skal love deg: 

De samme cafeene!

 

 

Så etter å ha tatt bilder på Opera-taket, så gikk vi på “Kaffebrenneriet”
Jeg og Karidansen går nesten bare på “Kaffebrenneriet”. De har nemlig utrolig bra smittevern! Spriter bord, har god avstand på bordene og tar skjeer og lokk med en klype, ikke med hendene. 
Men vi varierer LITT da, he-he…med FORSKJELLIGE  “Kaffebrenneriet”-steder. Det er mange av dem her i byen.

 

 

Det blir ensformig mat også. Vi går konsekvent for chia-pudding eller kald grøt. Og kaffe..

 

 

Som du vet så liker jeg forutsigbarhet… så da så 😀

 

#byliv

8 kommentarer

Siste innlegg