Byliv

 

Rev meg løs fra hjemmekontoret i dag noen timer. Var fast bestemt på å gå tur, få luft, spise lunsj. Vekk fra skjermen. 

 

 

Møtte Anna -Lena, drakk lunsj- kaffe, (litt for rar mat der), gikk tur og så hjem igjen..

 

 

Gjennom byens gater… Kaldt fremdeles…. Men det var “kjole-fredag”, så hadde pyntet meg litt så klart. Det kan være så kaldt det bare vil, kjole på en fredag MÅ jeg ha 😀

 

 

Jeg skal i løpet av helgen ut å ta noen naturbilder, og finne ut litt mer av mobilen min 🙂 De bildene jeg tok av naturen i dag ble IKKE bra. Det er noe med fokuset jeg må lære meg.

 

Har du hatt en fin dag?
Hva har du gjort?

 

 

 

#byliv

6 kommentarer
    1. Viktig å komme seg ut litt. Iskaldt her og, men i går kom jeg meg helt opp på fjellet, opp i solen. For den har vi ikke her hos oss før i slutten av januar. Hadde fri så det var deilig å kunne nyte lyset. Og så besøk hos min mor, det var jo fredag, og hun har lov å ha besøk av meg. Nå skal jeg trene og på jobb. God lørdag. klem

      1. Du har liksom mørketid som i Nord Norge du. Sola tilbake i slutten av januar liksom 😊God tur i sola. Tror jeg skal ut en tur selv, prøve noen isbilder. 🙂 Klemmer og fin lørdag ❤️

    2. Kjempefine bilder, og jeg regner med at det var godt å komme seg ut fra hjemmekontoret 🙂

      Her har det vært bitende kaldt, og jeg gikk først en kardiotur. Så trente jeg overkroppsøkt (hjemmetrening). Det var kjempegodt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og blogklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg