“Cafe Bloglovin” igjen

 

Er du på  “Cafe Bloglovin?” 
Det er jeg!  Jeg har funnet meg stambord der nede. Jeg lette så klart opp alle de jeg kjente, og da var jo lett å få til noen samtaler igjen.  Nå vet jeg hvor alle er, og løper rett dit hvis jeg vil prate med noen.  Jeg har faktisk funnet en del nye venner som sitter ved “stambordet” mitt også.

 

Du finner meg der også. 
Hvis du spør etter meg i “disken”, gir dem blogg-navnet mitt. Så finner du meg. Og da vil jeg dukke opp ved “stambordet” ditt fortere enn du aner.

 


(En bitteliten “skjult” anbefaling om å følge meg på Bloglovin, om du ikke allerede gjør det 😉  Du går bare inn på Bloglovin, leter meg opp i Search-feltet og trykker follow. Så vil jeg dukke opp i feeden din der inne)

 

#bloglovin

7 kommentarer
    1. Jeg følger deg og mange der inne, men jeg kommer ikke alltid på at jeg har Bloglovin, så tusen takk for påminnelsen. Jeg må rett og slett bli litt flinkere til å huske alt som er nytt 🙂
      Sliter veldig med hukommelsen, men det som er fint med bloglovin, det er at når jeg har besøkt noen via der, så blir innlegget på feeden dust, og da kan jeg se at jeg i alle fall har besøkt vedkommende den dagen 🙂
      Jeg skal jammen gå og gjøre som Solveig skriver, å følge meg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg