Cafe Bloglovin

 

I går var jeg på “Cafè” etter arbeidstid.  Et riktig så trivelig sted. “Cafè Bloglovin”.

 

 

Etter en lang og hektisk dag på jobb, hvor utfordringene sto i kø, med påfølgende tur på landet for å besøke mamsen , var det veldig godt å slenge beina høyt her hjemme og vifte litt med de tærne som funker i det minste.  Opp med pc-en, og inn i “nye blogg-leiligheten”.  I løpet av dagen hadde det vært folk innom på besøk,  det kunne jeg se på “svareren” i gangen. Veldig greit det. Når folk legger igjen på beskjed om at de har vært innom.

 

 

Men skulle jeg få sett dem selv, og høre hva som har skjedd i det siste var det bare å stikke ned på “Cafè Bloglovin”.

Jammen en stilig plass!
Enkel “innredning” og massevis av folk å treffe. Man kunne bare velge selv hvilket “bord” man ville sette seg ved.  Jeg gikk selvfølgelig RETT til “disken”, og spurte hvor folka MINE satt…Og fikk en grei beskrivelse av hvor de var. For plassen er STOR, men overhode ikke vanskelig å finne “folka mine”. 
Jeg gikk rett på dem, og nå har vi “stambord” der inne. Jeg vet akkurat hvor jeg skal gå for å finne dem. Hver dag. Tar meg en tur dit både morgen og kveld jeg, for å høre siste nytt fra dem. Der inne kan det nok bli en strålende atmosfære 😉

Sees vi der?

 

(Hvis du ikke skjønte det helt: Dette er et nettsted,  www.bloglovin.com, hvor du kan lage deg en side. Og lete opp gamle bloggvenner. Så går du bare inn på den siden når du skal lese bloggene til folk, for da kommer de opp i en egen feed der. SÅ greit!)

42 kommentarer
      1. Så bra 🙂 Greit å ha en kafe for oss. Jeg har funnet stambord der inne så klart. Det betyr jeg følger deg der inne. Har du begynt å følge meg der? Det er sånn du får meg opp i feeden der inne 😀 Men du , skal du ikke gjette i kalenderen? 😀

    1. Ja, bloglovin var jammen ikke dum. Har ikke visst om den før. Men nå skal jeg jammen få holde rede på alle sammen jeg også 🙂 Koselig det <3

    2. God kveld 😀 Ja jeg tror det blir ganske trivelig inne på den cafeen jeg. Der kan vi møtes og følge etter hverandre 🙂
      Nå venter jeg bare på å få ny blogg.. begynner å bli utålmodig faktisk. Er ting å gjøre inne på bloglovin bare jeg har fått wordpress. *tapper med fingra av iver* 😀 Klem

      1. Skjønner godt du blir utålmodig nå som folk sakte men sikkert flytter over, ikke moro å være igjen alene der borte heller. Jeg har lagt deg inn, så du sitter ved stambordet med meg 😀 Håper du kommer snart 🙂 Jeg har vært på farta i dag, hos venninne etter jobb. Og nå har jeg planer på gang 😉

    3. Takker for tips 🙂 Jeg har enda ikke blitt flyttet, og avventer til jeg blir flyttet.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Følger med på innlegga dine på FB 🙂 Men la deg til på bloglovin..men da må jeg søke meg inn dit hver gang for å sjekke..tror jeg.. Fikk laget et lite innlegg på nye bloggen jeg også..men skjønner ikke mye foreløpig.. God helg <3

      1. Jeg skjønte INGENTING første timene. Bare fikk spydd ut det jeg hadde laget FØR. Men bilder etc vanskelig. Nå kan jeg det. Ja, man må GÅ INN på “kafeen” og så kan du sitte der og se alle som dukker opp i feeden. Jeg ser jo alle i en feed nå, som før, og jeg må jo ikke gå SÅ langt, når de er der på ET sted. Mer tungvint og gå innom en og en fra “utsiden” om du skjønner 😀

      1. Ååå, så lurt da 🙂 Du ligger nå i feeden min, så jeg får opp deg. Men jeg fikk ikke lagt igjen kommentarer til deg. Den nektet… Men det har gjeldt flere i dag. Noe rart som forhåpentligvis går seg til 🙂 klem <3

        1. Du må jobbe mer for å få selskap, men det år jo om du bare ikke gir deg. Jeg har følt meg ensom helt siden jeg forlot blogg.no, men nå er jeg glad for at jeg gjorde det i sommer. Siden samfunnet nå ble brutt opp allikevel.

          Kanskje vi burde få til en FB gruppe som handler om å lenke og kommentere. Jeg er med i en sånn svensk gruppe. Det gir resultater. Jeg har opprettet en gruppe som heter Blogglenker og –kjærlighet på FB, men jeg har ikke gjort noe med den, den bare ligger der.

    5. Det er lenge siden jeg laget en profil på bloglovin, men har ikke brukt den noe serlig. Ser nå at det er her jeg må stikke innom med jevne mellomrom. Har alt funnet og lagt til noen av dere jeg følger.

    6. Denne «gamle» kjerringa har vært litt redd Bloglovin, jeg har rett og slett ikke skjønt det. Men nå skal jeg jammen klikke meg inn dit og oppdatere meg litt. Pr. nå tror jeg at jeg bare følger meg selv der inne. Litt unødvendig det kanskje?!?

      1. Ja, bedre om du legger til oss andre, så får du oss opp i feeden, og vi kan få opp deg. Nå skal jeg legge deg til i min feed. Bare søk på bloggen og klikk FOLLOW 🙂

    7. Velkommen til Bloglovin! 🙂 Jeg skrev forresten et innlegg om det for en stund siden, og fant ut at det må være smart for leserne min. Særlig de som ikke er på blog.no. Jeg forklarte hvordan de skal lage seg en profil (fungerer omtrent som Instagram fant jeg ut). Foreløpig har jeg EN følger på Bloglovin…haha…Håper det løsner snart, for virker veldig smart! Nå vet jo du om det, så følg meg gjerne der også 😉 Skal lete opp deg, jeg….

      1. Jeg skal inn å lete deg opp nå, problemet når jeg ble plutselig flyttet var at jeg ikke HUSKET alle jeg hadde på listen, og kan adressene deres liksom. Men nå skal jeg inn å få deg på listen :-)Takk for besøket <3

    8. Tusen takk for at du deler frodith, jeg er ikke flytta ennå, ting tar tid, men når det skjer håper jeg vi sees der inne<3
      Herlig innlegg<3 ønsker deg en super dag:-)

    9. Hyggelig at du allerede har begynt å like deg inne på Bloglovin. Den siden er gull, spesielt nå som den gamle følgers-lista fra klassiske blogg.no har forfalt, mer eller mindre.

      Forresten, da du skulle publisere dette innlegget. Ble det publisert med en gang? For jeg har trykket publiser på et innlegg som jeg skrev for en stund siden nå, og det er foreløpig ikke blitt lagt ut verken inne på bloggen min, eller forsiden til blogg.no. Og vipps merker jeg at jeg ble litt frustrert igjen! xD

      1. Nå har du jo fått svar på det med publiseringen inne hos deg 🙂 Ja, Bloglovin var fine greier, så at det kan være en enkel måte å få en FEED på 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. Ja det var kjekt med den bloglovin…og så bra du lagde et innlegg om det i dag..hadde tenkt det selv i dag..men nå behøver ikke jeg det….Ha en god ny dag, så sees vi kanskje i gangen her…

      1. Nei, det går seg til, jeg måtte bare rase fra meg først 😀 Men jeg gidder ikke GI meg liksom… Og når noen snakket om annet sted å kunne lage feed, så har jeg funnet det. Det funker som en kule det 🙂 Takk for besøket Marit, litt annerledes her inne så må takke pent 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg